افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

تبلت بازی «رد مجیک نوا» وارد بازار جهانی شد

  • کد خبر : 377720
تبلت بازی «رد مجیک نوا» وارد بازار جهانی شد

تبلت بازی Red Magic Nova که اوایل ماه جاری در چین عرضه شد، اکنون وارد بازارهای جهانی شده است. این دستگاه با ترکیبی از سخت افزار قدرتمند، صفحه نمایش باکیفیت، باتری بزرگ و سیستم خنک کننده پیشرفته، به عنوان یکی از بهترین تبلت ها برای بازی های سطح بالا یا در اصطلاح AAA عرضه می […]

تبلت بازی Red Magic Nova که اوایل ماه جاری در چین عرضه شد، اکنون وارد بازارهای جهانی شده است. این دستگاه با ترکیبی از سخت افزار قدرتمند، صفحه نمایش باکیفیت، باتری بزرگ و سیستم خنک کننده پیشرفته، به عنوان یکی از بهترین تبلت ها برای بازی های سطح بالا یا در اصطلاح AAA عرضه می شود.

سخت افزار قدرتمند برای تجربه بهترین عملکرد

در قلب تبلت Red Magic Nova، پردازنده Snapdragon 8 Generation 3 Leading Edition قرار دارد که نسخه ارتقا یافته این پردازنده مجهز به هسته اصلی Cortex-X4 با سرعت کلاک 3.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی (GPU) با سرعت 1 گیگاهرتز این پردازنده همان نسخه ای است که در برخی از دستگاه های گلکسی سامسونگ استفاده می شود و در حال حاضر به عنوان یکی از قدرتمندترین تراشه های پردازشی اندروید در بازار شناخته می شود.

با این حال، یکی از تفاوت های اصلی Red Magic Nova با دستگاه های دیگری مانند محصولات سامسونگ گلکسی، سیستم خنک کننده پیشرفته آن است. این تبلت از سیستم خنک کننده 9 لایه ای استفاده می کند که شامل لوله های حرارتی، کانال های هوا، آلیاژهای دفع کننده حرارت، گرافن، فویل مس و ژل حرارتی است. این سیستم خنک کننده توسط یک توربوفن با سرعت 20000 دور در دقیقه پشتیبانی می شود که می تواند دمای هسته پردازنده را تا 25 درجه سانتیگراد کاهش دهد. این باعث می شود تبلت حتی در هنگام بازی های شدید دمای مناسبی داشته باشد و عملکرد پایدار و قدرتمندی را ارائه دهد.

تجربه مشاهده و مشاهده منحصر به فرد

تبلت بازی Red Magic Nova دارای صفحه نمایش 10.9 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2880 در 1800 پیکسل است. این نمایشگر از نرخ نوسازی 144 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 840 هرتز پشتیبانی می کند و تجربه ای روان و سریع در بازی ها و سایر برنامه ها را به کاربر می دهد.

برای کاربرانی که به کیفیت دوربین نیز اهمیت می دهند، Red Magic Nova یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت دارد که آن را به یک دستگاه همه کاره تبدیل می کند.

نوا جادوی قرمز

باتری بزرگ و شارژ سریع

یکی از نقاط قوت مهم تبلت Red Magic Nova باتری 10100 میلی آمپر ساعتی آن است که از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند. به گفته سازنده، این باتری می تواند تا 10 ساعت بازی و 19 ساعت استفاده روزانه را بدون نیاز به شارژ مجدد ارائه دهد. این باتری با دوام بالا تبلت نوا را به انتخاب خوبی برای گیمرها و کاربران حرفه ای تبدیل می کند که به دنبال دستگاهی با ویژگی های بالا و قدرت شارژ بالا هستند.

طراحی ظاهری و کیفیت ساخت.

تبلت Red Magic Nova بدنه ای تمام فلزی با قاب مرکزی حکاکی شده CNC و قاب پشتی آنودایز شده دارد. ضخامت این دستگاه 7.3 میلی متر و وزن آن 520 گرم است که با وجود سایز بزرگ، حس سبکی و راحتی را در هنگام در دست گرفتن به کاربر منتقل می کند. علاوه بر این، طراحی ضد لغزش در کناره های این تبلت به شما این امکان را می دهد که در هنگام بازی کنترل بهتری بر روی آن داشته باشید.

نوا جادوی قرمز

قیمت Red Magic Nova و تاریخ عرضه

تبلت بازی Red Magic Nova از تاریخ 7 اکتبر (16 اکتبر) برای پیش خرید در وب سایت رسمی Red Magic در دسترس خواهد بود و فروش عمومی از 16 اکتبر (25 اکتبر) آغاز خواهد شد. قیمت نسخه پایه این تبلت با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی 499 دلار است در حالی که نسخه پیشرفته تر با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 649 دلار به فروش می رسد. این دستگاه در دو رنگ مشکی و نقره ای و در مناطق مختلف از جمله آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و خاورمیانه عرضه خواهد شد.

لوازم جانبی و ویژگی های اضافی

Red Magic علاوه بر این تبلت بازی، صفحه کلید مغناطیسی را نیز طراحی کرده است که به راحتی به پین ​​های دستگاه متصل می شود و قابلیت های تبلت را برای کاربردهای کاری و حرفه ای افزایش می دهد. علاوه بر صفحه کلید، یک قلم هوشمند نیز برای این تبلت در نظر گرفته شده است که البته هنوز قیمت این لوازم جانبی اعلام نشده است.

نوا جادوی قرمز

خلاصه

تبلت بازی Red Magic Nova با ترکیبی از سخت افزار قدرتمند، نمایشگر باکیفیت، باتری بزرگ و سیستم خنک کننده پیشرفته به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای گیمرها و کاربران حرفه ای شناخته می شود. این دستگاه با توجه به قیمت مناسب و امکانات پیشرفته می تواند انتخابی ایده آل برای افرادی باشد که به دنبال تبلتی قدرتمند و همه کاره برای بازی یا کارهای مربوط به کار هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.