افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

جشن بازی ایران و قطر با حضور بانوان

  • کد خبر : 377678
جشن بازی ایران و قطر با حضور بانوان

طبق اعلام وزیر ورزش و جوانان، دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و قطر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می شود. احمد دنیامالی پس از بازدید از ورزشگاه های سامان و امام رضا(ع) مشهد گفت: مشهد مقدس ظرفیت خوبی برای برگزاری مسابقات دارد، ورزشگاه سامان حدود 30 هزار تماشاگر و ورزشگاه امام رضا(ع) […]



طبق اعلام وزیر ورزش و جوانان، دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و قطر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می شود.






احمد دنیامالی پس از بازدید از ورزشگاه های سامان و امام رضا(ع) مشهد گفت: مشهد مقدس ظرفیت خوبی برای برگزاری مسابقات دارد، ورزشگاه سامان حدود 30 هزار تماشاگر و ورزشگاه امام رضا(ع) که برای تیم های ملی ایران و قطر استفاده می شود حدود 23 هزار نفر ظرفیت دارد و در بازدیدی که از این ورزشگاه داشتیم چمن آن از کیفیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: طبق استانداردهای AFC، این ورزشگاه یکی از بهترین ورزشگاه های ایران است و سطح نور آن 2200 لوکس است و «گرید» این ورزشگاه +A است. قابلیت های بسیار خوبی در استان خراسان رضوی وجود دارد که می توانیم از آنها استفاده کنیم.

دنیامالی تصریح کرد: استانداری خراسان رضوی به همراه اداره کل ورزش و جوانان استان تلاش زیادی برای آماده سازی ورزشگاه های استان انجام داده اند که جا دارد از آنها تشکر کنم. ورزشگاه های مشهد استانداردهای خوبی دارند که می توان از آنها در مسابقات ملی و باشگاهی استفاده کرد.

وزیر ورزش تصریح کرد: دولت، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال از حضور بانوان در ورزشگاه ها حمایت می کنند و احترام به بانوان در ورزشگاه ها باید حفظ شود. در دیدار ایران و قطر شاهد حضور تماشاگران زن خواهیم بود و انشاالله در آینده شاهد سالن های بیشتری در لیگ نخبگان آسیا در مشهد خواهیم بود.

تمبر







۰