افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

فولاد ایده آل من مبارزه برای قهرمانی است – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 377667
فولاد ایده آل من مبارزه برای قهرمانی است – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی ظهر امروز جمعه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن در اصفهان اظهار داشت: هر هفته که می گذرد بازی ها حساس تر، تیم ها هماهنگ تر و بازی ها جذاب تر می شود. وی ادامه داد: از بازیکنانم می خواهم با توجه به اینکه در […]

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی ظهر امروز جمعه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن در اصفهان اظهار داشت: هر هفته که می گذرد بازی ها حساس تر، تیم ها هماهنگ تر و بازی ها جذاب تر می شود.

وی ادامه داد: از بازیکنانم می خواهم با توجه به اینکه در خانه بازی می کنیم و هواداران از تیم فولاد توقع زیادی دارند و توقع آنها هم به حق است چون فولاد افتخارات زیادی در فوتبال ایران کسب کرده است با برد ثبات را به تیم القا کنند. بازی های خانگی این کار را بکنیم و بتوانیم راهی را که طی کرده ایم ادامه دهیم، در نهایت با ثبات خوبی از نظر نتیجه و نوع بازی.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا فولاد به خواسته شما رسیده است؟ وی بیان کرد: فولاد می خواهد مدعی قهرمانی و قهرمانی در جام حذفی باشد اما برنامه ریزی که انجام شده این است که در دو سه سال آینده یکی از مدعیان قهرمانی باشد و بتواند در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد. علاوه بر این، که یک فرآیند زمان بر است.

گل محمدی گفت: تا جایی که توانستیم و باشگاه همکاری کرد، بازیکن جذب کردیم، البته در یکی دو پست با ضعف هایی مواجه بودیم و در لیست ما مشکلاتی وجود دارد و ممکن است در یک یا دو پست نتوانیم بازیکن جذب کنیم. “. من نمی توانم درباره جزئیات این مشکلات صحبت کنم، اما تا نیم فصل با همین بازیکنان ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان تصریح کرد: فولاد عاشقان زیادی دارد و خوشحالی خیلی از خوزستانی ها و فوتبال خوزستان دوستان همین فولاد است. همه ما باید دست به دست هم دهیم تا این مردم را خوشحال کنیم و تنها انگیزه ما خوشحال کردن هواداران است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.