افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

«اسرائیل» در هفت جبهه از خود در برابر ایران دفاع می کند

  • کد خبر : 377664
«اسرائیل» در هفت جبهه از خود در برابر ایران دفاع می کند

به گزارش بازار به نقل از الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد که با خالی شدن سالن و اعتراض هیئت های بسیاری از کشورها همراه بود، بار دیگر وی. در موضوعات مختلف به بلاغت و خطابه می پردازد. بنیامین نتانیاهو در سخنرانی خود در جمع صندلی های […]

به گزارش بازار به نقل از الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد که با خالی شدن سالن و اعتراض هیئت های بسیاری از کشورها همراه بود، بار دیگر وی. در موضوعات مختلف به بلاغت و خطابه می پردازد.

بنیامین نتانیاهو در سخنرانی خود در جمع صندلی های خالی سازمان ملل گفت: اسرائیل در حال جنگ است و تلاش می کند زنده بماند. اسرائیل به دنبال صلح است، اما ما با دشمنی سرسخت روبرو هستیم که می خواهد ما را نابود کند و ما باید از خود دفاع کنیم.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: هزاران نیروی حماس در 16 مهرماه با حمایت ایران به اسرائیل حمله کردند و تا زمانی که همه اسرا را آزاد نکنیم آرام نخواهیم گرفت. اسرائیل در جنگ هفت جبهه از خود در برابر ایران دفاع می کند.

نخست وزیر رژیم اشغالگر در جایی دیگر از سخنان خود گفت: پیام من به ایران این است که اگر به ما ضربه بزنید ما شما را خواهیم زد و هیچ جایی در ایران نیست که دست اسرائیل به آن نرسد. اگر حملات ایران متوقف نشود، همه کشورهای خاورمیانه را تهدید خواهد کرد. ما از هیچ تلاشی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای دریغ نخواهیم کرد. کشورهای جهان باید برای توقف برنامه تسلیحات هسته ای ایران متحد شوند و تعامل جهان با ایران باید پایان یابد.

نتانیاهو تصریح کرد: حزب الله از 8 اکتبر تاکنون بیش از 8 هزار موشک به سمت ما شلیک کرده است. اسرائیل باید حزب الله لبنان را شکست دهد. بیش از 60 هزار اسرائیلی در مرز شمالی به دلیل حملات حزب الله مجبور به فرار شدند. ما تا زمانی که شهروندان ما سالم به خانه های خود در شمال باز نگردند آرام نخواهیم نشست. ما ذخایر عظیم موشک های حزب الله را که با حمایت مالی ایران ساخته بود، نابود کردیم.

وی ادامه داد: حدود 90 درصد زرادخانه موشکی حماس را منهدم کردیم. ما در تلاش هستیم تا آنچه از توانایی های رزمی حماس باقی مانده است را نابود کنیم، اما علیرغم تلاش های ما برای کاهش قدرت نظامی حماس، آنها همچنان قادر به کنترل غزه هستند. اگر حماس اسرا را آزاد نکند، تا پیروزی کامل خواهیم جنگید. اگر حماس در قدرت بماند، حملات خود علیه ما را تجدید و تکرار خواهد کرد. ما حضور حماس در غزه پس از پایان جنگ را قبول نداریم و می خواهیم غزه به یک منطقه غیرنظامی تبدیل شود.

نتانیاهو گفت: «ما در تلاش برای ایجاد یک مشارکت برای صلح با همسایگان عرب خود هستیم و در عین حال با نیروهای تروریستی که این شراکت را تهدید می‌کنند مبارزه می‌کنیم». ما باید طرحی را که در توافقنامه ابراهیم آغاز کردیم، از جمله دستیابی به توافقنامه صلح تاریخی بین اسرائیل و عربستان سعودی ادامه دهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.