افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

ایران جزو ۷ کشور برتر دنیا در صنعت طلا و جواهر است.

  • کد خبر : 377657
ایران جزو ۷ کشور برتر دنیا در صنعت طلا و جواهر است.

آفتاب نیوز: اسفندیار سیفی مدیرعامل اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی استان تهران گفت: اتاق فلزات گرانبها در گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) افتتاح شد. امیدواریم با راه اندازی این تالار در آینده نزدیک شاهد افزایش صادرات صادرکنندگان طلای کشور باشیم. وی افزود: برای صادرات مستقیم و ورود […]

آفتاب نیوز:

اسفندیار سیفی مدیرعامل اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی استان تهران گفت: اتاق فلزات گرانبها در گمرک فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) افتتاح شد. امیدواریم با راه اندازی این تالار در آینده نزدیک شاهد افزایش صادرات صادرکنندگان طلای کشور باشیم.

وی افزود: برای صادرات مستقیم و ورود موقت طلا نیازمند شیوه اجرایی دقیق و تخصصی هستیم. من معتقدم روند صادرات ظرف یک ماه آینده تکمیل خواهد شد. با تدوین این روش اجرایی، صادرات طلا طی دو روز انجام می شود.

سیفی تاکید کرد: بازارهای هدف صادرات طلا مشخص شده و در آینده نزدیک شاهد رونق صادرات طلا خواهیم بود.

رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی استان تهران تصریح کرد: در صنعت طلا و جواهرات جزو هفت کشور برتر دنیا هستیم. تولیدات داخلی تقریباً مشابه ترکیه، ایتالیا و کره جنوبی است و حتی کیفیت برخی از محصولات داخلی بهتر از ترکیه است.

وی با تاکید بر اینکه نرخ ارز تاثیر زیادی بر قیمت طلا دارد، گفت: فروش طلا در کشور وضعیت خوبی ندارد و امیدواریم با افزایش صادرات، تولید طلای داخلی افزایش یافته و به وضعیت خود بازگردد. گذشته.”

سیفی با تاکید بر اینکه تنها راه خروج تولیدکنندگان طلا از بحران کنونی تسهیل صادرات است، گفت: سالانه می توانیم حدود 200 تن طلا به بازارهای هدف صادر کنیم.

رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا تحریم ها بر صنعت طلا و جواهر تاثیر می گذارد یا خیر؟ وی بیان کرد: صنعت طلا و جواهرسازی در دنیا از روش سنتی خاصی پیروی می کند. فقط چند شرکت و برند طلایی هستند که می توانند ما را تحریم کنند. مشتریان ما در کشورهای خلیج فارس فروشگاه هستند و در لیستی نیستند که آمریکا بخواهد خدمات آنها را قطع کند و به همین دلیل نمی خواهند با ما همکاری کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.