افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

دفاع مقدس نمونه ای از ملت های مسلمان و آزادی خواه برای آزادی فلسطین است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 377604
دفاع مقدس نمونه ای از ملت های مسلمان و آزادی خواه برای آزادی فلسطین است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر غلامرضا سلیمانی در رزمایش بیت المقدس بسیج در میدان امام علی (ع) اصفهان اظهار داشت: اگر راهبرد مقاومت تجلی پیدا کرده و کشورهای آزادیخواه توانسته اند جلوی نظام سلطه را بگیرند. ما فقط به دلیل نحوه شروع دفاع مقدس توسط مردم ما قدردان این راه پرافتخار هستیم. وی با […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر غلامرضا سلیمانی در رزمایش بیت المقدس بسیج در میدان امام علی (ع) اصفهان اظهار داشت: اگر راهبرد مقاومت تجلی پیدا کرده و کشورهای آزادیخواه توانسته اند جلوی نظام سلطه را بگیرند. ما فقط به دلیل نحوه شروع دفاع مقدس توسط مردم ما قدردان این راه پرافتخار هستیم.

وی با بیان اینکه رسانه ها و معاندان غربی در تلاش هستند دوران تاسف بار پهلوی را مثبت به تصویر بکشند، اظهار داشت: دشمنان با دروغ، فریب و عملیات رسانه ای خود در صدد تغییر واقعیت هستند و این وظیفه بسیجیان است. پاسداری از افتخارات و پیروزی های جمهوری اسلامی ایران را به گوش مردم برساند.

سردار سلیمانی دوران دفاع مقدس را دوران درخشانی در تاریخ کشور دانست که بارقه های امید در دل مسلمانان جهان تجلی یافت.

وی تصریح کرد: اکنون این امید در دل کشورهای بی دفاع و آزادی خواه مانند فلسطین جوانه زده است و مردم فلسطین، لبنان، یمن، عراق و سوریه امروز با تمسک به اعتقاد دوران دفاع مقدس از کشور خود دفاع می کنند. . .

سردار سلیمانی همچنین تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آزادی قدس شریف یکی از آرزوهای ملت ایران بود و این سرزمین مقدس مرکز توجه ماست که برکت مسلمین و آزادی اولیای الهی است. به ملت های مسلمان مکان مقدس داده شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مردم کشورمان وارث آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند، گفت: بسیجیان حاضر در شهرستان شهید پرور اصفهان و در این استان امروز با حضور مستمر و صلابت آنان، تجدید میثاق و وفاداری با آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

سردار سلیمانی افزود: ملت شریف ایران در دوران جنگ تحمیلی دفاع همه جانبه و عاشورا را بر اساس اندیشه علوی انجام دادند و راه جدیدی را در برابر ملت های آزادیخواه جهان گشودند.

وی افزود: بسیجیان استان همچون گذشته در کشور اعلام آمادگی کردند و با تجدید وفاداری به آرمان های امام راحل و رهبر دلیر، فرزانه و سرافرازمان برای ادامه راه شهدا تجدید وفاداری کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: با رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی به پیروزی های بزرگی دست یافته ایم. به فرموده امام راحل آینده متعلق به اسلام است و اسلام دژهای جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.