افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

توافقات جدید گروه بریکس در زمینه مالی

  • کد خبر : 377584
توافقات جدید گروه بریکس در زمینه مالی

به گزارش بازار، از شبکه تلویزیونی بریکس، در نشست مقامات عالی مالیاتی کشورهای عضو بریکس که با حضور سید محمد هادی سبانیان رئیس سازمان امور مالی جمهوری اسلامی در مسکو برگزار شد. ایران، شرکت کنندگان با ایجاد مجمع مالی بریکس موافقت کردند. بر اساس توافق روسای سازمان های مالیاتی کشورهای بریکس، این مجمع جایگزین نشست […]

به گزارش بازار، از شبکه تلویزیونی بریکس، در نشست مقامات عالی مالیاتی کشورهای عضو بریکس که با حضور سید محمد هادی سبانیان رئیس سازمان امور مالی جمهوری اسلامی در مسکو برگزار شد. ایران، شرکت کنندگان با ایجاد مجمع مالی بریکس موافقت کردند.

بر اساس توافق روسای سازمان های مالیاتی کشورهای بریکس، این مجمع جایگزین نشست های سالانه کارشناسان و روسای سازمان های مالیاتی کشورهای عضو خواهد شد و فعالیت مستمر کارگروه های توسعه مدیریت مالیاتی را تضمین می کند. کشورهای BRICS. ، داده ها و فناوری.

به گفته سرویس مالیات فدرال روسیه (FTS)، این توافقنامه روند تعامل بین اعضای BRICS در زمینه مالیات را تنظیم می کند.

در این نشست، دانیل اگوروف، رئیس اداره مالیات فدرال روسیه، از کشورهای بریکس به دلیل همکاری مشترکشان در زمینه این توافق قدردانی کرد.

به گفته وی، ایجاد مجمع خدمات مالی گام مهمی برای تقویت همکاری بین کشورهای این گروه خواهد بود.

بر اساس این گزارش، در این نشست که در غیاب خبرنگاران برگزار شد، ایجاد دبیرخانه دائمی سازمان های مالیاتی کشورهای عضو نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اعلامیه تمایل ایران به اشتراک تجربیات

در ادامه این نشست، سیدمحمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالی کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران مایل است تجربیات و دانش خود را در اختیار شرکای بریکس برای ارتقای کارایی کار مشترک قرار دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.