افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

عروس و داماد فراموش کردند به مراسم عقدشان بروند!/ عکس

  • کد خبر : 377571
عروس و داماد فراموش کردند به مراسم عقدشان بروند!/ عکس

روز عروسی همه مهمان ها آماده بودند اما خبری از عروس و داماد نبود. بعد از مدتی متوجه شدند که عروس و داماد فراموش کرده اند به مراسم بیایند. به گزارش صبحگاهی، در حالی که معاون شهردار و همه مهمانان و ساقدوش ها منتظر ورودشان بودند، عروس و داماد جوان فراموش کردند امروز روز عروسی […]







روز عروسی همه مهمان ها آماده بودند اما خبری از عروس و داماد نبود. بعد از مدتی متوجه شدند که عروس و داماد فراموش کرده اند به مراسم بیایند.



به گزارش صبحگاهی، در حالی که معاون شهردار و همه مهمانان و ساقدوش ها منتظر ورودشان بودند، عروس و داماد جوان فراموش کردند امروز روز عروسی شان است!! این زن و مرد جوان نه تنها در مراسم عروسی خود شرکت نکردند، بلکه به تلفن های خانواده و دوستان هم جواب ندادند!

به گزارش تالاب، این حادثه زمانی رخ داد که یک عروس و داماد جوان در حالی که معاون شهردار و مهمانان و ساقدوش ها همه منتظر بودند، فراموش کردند به مراسم عروسی خود بروند.

«تالار آماده بود و مهمانان و ساقدوش ها منتظر بودند، اما خبری از عروس و داماد نبود.

مراسم عقد قرار بود ساعت 10 صبح باشد، سعی کردیم با آنها تماس بگیریم اما نشد.

این در حالی بود که قرار بود تا بعد از ظهر 4 مراسم عروسی دیگر در تالار شهرداری برگزار شود. باید 4 تا مراسم عروسی دیگه رو به شادی برگزار میکردیم ولی هنوز خبری از اولین عروس و داماد نبود.

کارولین فل گفت: پیش از این چند مورد نادر داشتیم که عروس و داماد که چند روز قبل از برگزاری مراسم عروسی به شهرداری اطلاع داده و تالار را اجاره کرده بودند، بنا به دلایلی از ازدواج پشیمان شده بودند، اما به ما اطلاع دادند. “

عروس

وی با لحنی تلخ اضافه کرد: برخی اهمیت مراسم عقد را درک نمی کنند، مثلا سالن ویژه مجالس عروسی در شهرداری را سالنی تصور می کنند که برای برگزاری جشن اجاره کرده اند.

Fell گفت: “فقط به همه ما فکر کنید، به اضافه مهمانان و ساقدوش ها، که منتظر عروس و داماد در حالی که مشغول بازی Candy Crush هستند، آنقدر در بازی شکست خورده اند که عروسی خود را فراموش می کنند.” خانواده و دوستان وقتی با آنها تماس می گیرند اصلا جواب نمی دهند!

وی افزود: مهمانان و خانواده عروس و داماد خسته و سالن را ترک کردند و ساعاتی بعد از علت غیبت این زوج جوان مطلع شدیم. وی تصریح کرد: به این فکر کنید که سرنوشت این پیمان مقدس برای زوجی که «کندی کراش» بازی می کنند مهمتر از مراسم عقدشان است؟

منبع: تالاب




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.