افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

شیاطین جهان نمی توانند بر اراده رزمندگان حزب الله غلبه کنند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 377460
شیاطین جهان نمی توانند بر اراده رزمندگان حزب الله غلبه کنند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار پاسدار حسین سلامی در اجلاسیه ۱۱۰۰ شهید شهرستان فسا با بیان اینکه خانه هر شهید دری به بهشت ​​است، جهاد یکی از درهای بهشت ​​و زرهی قوی برای پاسداری است، گفت: خدایا احکام و کتاب و این زمین پیوند بهشت ​​و دنیاست، زیرا هر کوچه این زمین خانه شهید […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار پاسدار حسین سلامی در اجلاسیه ۱۱۰۰ شهید شهرستان فسا با بیان اینکه خانه هر شهید دری به بهشت ​​است، جهاد یکی از درهای بهشت ​​و زرهی قوی برای پاسداری است، گفت: خدایا احکام و کتاب و این زمین پیوند بهشت ​​و دنیاست، زیرا هر کوچه این زمین خانه شهید بوده است.

وی با بیان اینکه فردی که شهید می شود شهید به دنیا می آید، شهید زندگی می کند و شهید از این دنیا می رود، تاکید کرد: قرآن کلام حق است و وقتی از وجود شهید می گوید به این معناست که این ناب ترین حقیقت و دنیای کنونی است.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه شهدا اهل نیکی و معتقد به خدا بودند، افزود: این دلائل درخشان راه را برای همیشه به ما نشان داد.

وی تصریح کرد: هر ملتی برای ماندگاری در تاریخ و شکسته نشدن و نابودی تاریخ نیاز به چنین براهین قوی دارد و بدون آنها هیچ راهی پیموده نمی شود. شهد شیرین مقاومت و قرار گرفتن در مقابل دشمن، در غیاب قدرت و قرار گرفتن در برابر دنیای قدرت را به ما نشان دادند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ارتشی که در مقابل ما مستقر شد، همه نیروهای بی نظیر تاریخ بشر بودند که برای خاموش کردن نور خدا متحد شده بودند و بسیار مجهزتر و در ظاهر قویتر از ما بودند. و هیچ کس تصور نمی کرد که در چنین میدانی ایمان این همه شکوه از خود نشان دهد و بتواند امپراتوری های تاریخ را در برزخی به نام جنگ واقعی بشکند.

وی با بیان اینکه دنیای مادی بر معیارهای ظاهری قدرت بنا شده است، تصریح کرد: هرکس توپ، تانک، هواپیما و کشتی بیشتر داشته باشد، خود را صاحب پیروزی احساس می کند و شهدای ما این اندیشه و نظر را باطل کردند و قدرت واقعی خود را نشان دادند. در دل به سجده و تعظیم و تعظیم در برابر پروردگار هستی پرداختند و نشان دادند که با توکل به قدرت الهی می توان در برابر هر قدرتی هر چقدر هم که بود ایستاد و شکست داد.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه تاریخ انقلاب ما مملو از پیروزی های شگفت انگیزی است که در آن ایمان بر شمشیر کافران چیره شده است، ادامه داد: شهدا آیات الهی هستند که تفسیرهای عملی از آیات الهی هستند که نشان می دهد اگر همه دنیا باشند. اگر ملتی به ایمان اعتماد کند، نه تنها نمی ترسد، بلکه ایمانش زیاد می شود و وقتی راه شهادت باشد، شکستی برای مؤمن نیست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه شهدای ما سنت های الهی را زنده و جاری کردند، تصریح کرد: این شهدا تصور ما را از یاران عاشورا واقعی کردند.

وی با تاکید بر اینکه این نسل ادامه خواهد داشت چرا که شهادت حقیقتی زنده است، ادامه داد: دفاع مقدس ما را برای نبردهای بزرگتر آماده کرد، زمانی که شهدا ما را آماده کردند و این حقیقتی را که در آیه آخر سوره حج آمده است به نمایش گذاشتند.

این یادگار دفاع مقدس تاکید کرد: خداوند نمی گذارد کفار بر مؤمنان چیره شوند و در قرآن نیز بر آن تاکید شده است و برعکس هرکس راه جهاد را انتخاب کند خداوند راه های پیروزی را آموزش می دهد. . سنت های الهی تا زمانی که مومنان در میدان حضور دارند جاری است.

با اشاره به تلاش دشمن برای تبدیل تمام ابعاد زندگی ما به میدان نبرد و ایجاد شبهه و شبهه در ذهن جوانان و بیگانه ساختن آنان از ارزش های اسلام و انقلاب و ترویج رستگاری. بابا و فرار از نماز ادامه داد: اما جوانان و دختران ما نیز مانند جوانان بهشتی ما دست بر سینه دشمن گذاشتند و به سوی اعتکاف چرخیدند و در اربعین جویبار بی پایانی از مردم مشتاق و عاشق به وجود آوردند و به خاک سپرده شدند. . دشمن در رویاهای بد شما

سرلشکر سلامی گفت: مردم ما هنر شکست دادن شیطان را آموختند و زمانی که دشمن اقتصاد کشور را با هدف فقرزدن مردم به جنگ تبدیل کرد، مردم ما دشمن را ناامید کردند. و این حاصل اندیشه رهبری است که نور امید و اطمینان را متجلی می کند و از خدا یاری می جویید و دشمن را شکست می دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.