به گزارش رکنا از اصفهان؛ در ادامه حضور نمایندگان اصفهان در عمان، احمدرضا طحانیان، مدیر کل نمایشگاه اصفهان به همراه مژگان ایزدی، عضو نمایندگان و رئیس کمیسیون گردشگری، صنایع دستی و فرش اتاق بازرگانی اصفهان در دیدار با سفیر کشورمان در عمان در خصوص معرفی توانمندی های استان اصفهان و ارائه بیشتر آن. زمینه توسعه حضور فعال ایرانیان در عمان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

احمد رضاطحانیان در این دیدار با اشاره به سابقه فعالیت شرکت نمایشگاهی اصفهان در عمان و ارائه توانمندی ها و برنامه های نمایشگاه اصفهان، علاوه بر افشای مذاکرات نمایشگاهی با طرف های عمانی برای هر گونه تشکیل از غرفه ملی ایران. در نمایشگاه های منتخب و برجسته عمان و هیئت های تجاری اعزامی و پذیرایی آنها اعلام آمادگی کردند.

در این دیدار که با حضور مسئولان اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان برگزار شد، آقای فلاح رایزن بازرگانی کشورمان در عمان، حجم همکاری های اقتصادی ایران و عمان را تقریباً 3 میلیارد دلار در سال عنوان کرد. گفت: با استفاده از ابزارهای نمایشگاهی و معرفی با هدف قرار دادن سرمایه ها و توانمندی های کشورمان به ویژه استان صنعتی اصفهان می توان حجم اقتصادی را توسعه داد و مشارکت استان اصفهان را در این بخش به اندازه نام اصفهان ارتقا داد. و محاسن آن

اصفهان/بهمن راعی