افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

مسائل ورزشی نیاز به بررسی جدی دارد

  • کد خبر : 377441
مسائل ورزشی نیاز به بررسی جدی دارد

آفتاب نیوز: دکتر احمد دنیا مالی روز جمعه در همایش معاونان فرهنگی ورزش کشور در مشهد با بیان اینکه متولیان امر فرهنگی باید مشکلات ورزش کشور را شناسایی کنند، افزود: توجه به ورزشکاران مانع از رها شدن آنها از ورزش می شود. کشور و بمان برای سربلندی ایران. وی گفت: ورزش برون مرزی در واقع […]

آفتاب نیوز:

دکتر احمد دنیا مالی روز جمعه در همایش معاونان فرهنگی ورزش کشور در مشهد با بیان اینکه متولیان امر فرهنگی باید مشکلات ورزش کشور را شناسایی کنند، افزود: توجه به ورزشکاران مانع از رها شدن آنها از ورزش می شود. کشور و بمان برای سربلندی ایران.

وی گفت: ورزش برون مرزی در واقع مانند «پرچم ایران» است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه معاونت «جوانان» در این وزارتخانه به فراموشی سپرده شده است، تصریح کرد: در این مدت قطعاً به حوزه جوانان توجه ویژه ای خواهیم داشت و از شما می خواهیم مسائل فرهنگی ورزش را پیگیری کنید. از امور جوانان». بیشتر توجه کنید.

وی با بیان اینکه باید نسبت به مسئولیتی که داریم زمان بیشتری را به حوزه جوانان اختصاص دهیم افزود: باید به فکر این حوزه باشیم و سازوکار بهتری در نظر بگیریم و جایگاه وزارتخانه را بالاتر از ورزش ببینیم.

دنیای مالی گفت: سطح جایگاه وزارت بسیار پایین آمده است و ما این شرایط را نمی پذیریم و با کمک تک تک شما وضعیت وزارت را ارتقا می دهیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: دوری ما از خدا، قرآن و ائمه معصومین باعث شده است که در کشور دچار کمبود فرهنگی شویم.

وزیر ورزش افزود: دستور استاندار باید بیش از هر قانون و دستوری برای همه ما معتبر باشد. اگر بخواهیم کارکرد فرهنگی بالایی داشته باشیم باید راه حل پیدا کنیم، نه تنها در این همایش ها سعی کنیم مسائل را مطرح کنیم، بلکه باید راهکار ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه جایگاه فرهنگ بسیار بالاست، افزود: یکی از مشکلات ما این است که ساختار وزارت ورزش و جوانان کم شده است. در ساختار وزارتخانه پنج معاونت وجود دارد، اما به دنبال هفت معاون هستیم.

دانیا مالی خاطرنشان کرد: ما به قهرمانان جوایز زیادی می دهیم، اما حاضر نیستیم وقت تلف کنیم و برای نخبگانی که در المپیادهای مختلف افتخار می کنند برجسته کنیم، باید به مردم بگوییم که حوزه علم و تفکر بسیار مهم است. .

در همایش معاونان فرهنگی ورزشی کشور از همسر شهید «محمود کاوه» و «مرادی پور» قهرمان پیشکسوت تیراندازی کشور با حضور وزیر ورزش و جوانان تجلیل شد.

وزیر ورزش و جوانان پس از ورود به مشهد صبح امروز به زیارت امام رضا (ع) رفت.

دنیای مالی علاوه بر حضور در این همایش با استاندار خراسان رضوی نیز دیدار خواهد کرد. بازدید از ورزشگاه ثامن الائمه(ع) و امام رضا(ع) از دیگر برنامه های وزیر ورزش و جوانان در سفر به مشهد مقدس است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.