افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

مردی که خود را زیباترین مرد دنیا می داند/ عکس

  • کد خبر : 377417
مردی که خود را زیباترین مرد دنیا می داند/ عکس

مرد انگلیسی که خود را یکی از بهترین و زیباترین مردان می داند با مقایسه خود با برد پیت و کریس همسورث در این میان با ارسال تصاویری از خود، خود را جذاب ترین مرد دانسته است. به گزارش صبح این مرد جذاب که لقب پرافتخارترین مرد بریتانیا را به خود اختصاص داده است، خود […]







مرد انگلیسی که خود را یکی از بهترین و زیباترین مردان می داند با مقایسه خود با برد پیت و کریس همسورث در این میان با ارسال تصاویری از خود، خود را جذاب ترین مرد دانسته است.



به گزارش صبح این مرد جذاب که لقب پرافتخارترین مرد بریتانیا را به خود اختصاص داده است، خود را زیباترین مرد جهان می داند.

این زیبایی به دلیل مراقبت زیاد او از بدنش است! به گفته خودش، او سالانه 10000 پوند برای درمان های زیبایی مختلف از مانیکور گرفته تا سولاریوم خرج می کند.

این مرد جوان که تنها بیست و نه سال دارد و در لندن زندگی می کند، بی نهایت به خودش افتخار می کند! به گزارش تالاب این مرد ساکن لندن است و به گفته خودش پرافتخارترین مرد بریتانیاست و تنها از این موضوع ناراحت نیست.

مت دانفورد نام یک مرد ۲۹ ساله انگلیسی است که خود را خوش تیپ ترین مرد دنیا می داند.

زیبا

این مرد مغرور در مورد خودش می گوید که هر شب دخترهای زیادی می خواهند با من دوست شوند و بدست آوردن آنها کار سخت و طاقت فرسایی است. به گزارش اطلاب، او می گوید یک بار در یک باشگاه شبانه با چوب بیسبال به سرش مورد حمله مرد حسودی قرار گرفت.

جالب است که این مرد زیبا برای زنی که می خواهد با او دوست شود معیارهای خاصی دارد! او می گوید که زن مورد علاقه من باید یک بلوند کوتاه قد و ریزه اندام باشد که زیاد آرایش کند.

منبع: تالاب




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.