افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

خشم مردم در محکومیت جنایات اسرائیل و حمایت از مردم غزه و لبنان

  • کد خبر : 377369
خشم مردم در محکومیت جنایات اسرائیل و حمایت از مردم غزه و لبنان

به گفته یک روزنامه نگار سیاسی آیرینمردم ایران اسلامی از محور مقاومت به ویژه مقاومت حزب الله لبنان و فلسطین حمایت کردند و با برگزاری راهپیمایی جمعه خشم جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. به گزارش ایرنانزدیک به یک سال از جنگ اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه می گذرد و این رژیم نه تنها […]

به گفته یک روزنامه نگار سیاسی آیرینمردم ایران اسلامی از محور مقاومت به ویژه مقاومت حزب الله لبنان و فلسطین حمایت کردند و با برگزاری راهپیمایی جمعه خشم جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش ایرنانزدیک به یک سال از جنگ اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه می گذرد و این رژیم نه تنها به هیچ یک از اهداف خود (خلع سلاح غزه، نابودی حماس و بیرون راندن فلسطینی ها) ناکام مانده است، بلکه با تعداد جنایاتی که انجام داده است. در غزه، افکار عمومی آزادگان جهان را علیه خود بسیج کرده است.

امروز رژیم موقت صهیونیستی که خود را در روستاها و در نبرد رو در رو با مقاومت فلسطین درمانده دیده است، با گسترش دامنه جنگ به لبنان با تنفس مصنوعی سعی در جلوگیری از سقوط و مرگ زودهنگام خود دارد. اما برنده این نبرد بدون شک حزب الله است. رشید و غزه مقاومت می کنند.

تجاوز گسترده به لبنان و غزه بی پاسخ نخواهد ماند

در پایان این راهپیمایی شرکت کنندگان با صدور بیانیه ای انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام کردند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«تا کسانی که می‌کشند، ستمکاران باشند و خداوند آنان را یاری کند» (حج، آیه 39).

برای کسانی که جنگ بر آنها تحمیل شده است جهاد شده است. زیرا به آنها ظلم شده است; و خداوند می تواند به آنها کمک کند.

خبیث ترین کافر جهان با همکاری رژیم حاکم در ادامه جنایات بی پایان خود در غزه و تداوم اقدامات تجاوزکارانه این بار با تروریسم سایبری گسترده و بمباران جنون آمیز منازل، مدارس، بیمارستان ها و قتل عام. از مردم بی گناه لبنان، تلاش می کند از حرکت الهی مقاومت اسلامی برای توقف و تضعیف جهاد فی سبیل الله حزب الله جلوگیری کند. اما همانطور که تجربه تاریخی نشان داده است، محور مقاومت هیچ گاه حکومت نظام باطل و حاکمانی که فضیلت را از بین می برند و صهیونیست ها را آزار می دهند و یقیناً با اعتقاد راسخ به نصرت الهی همچون رهبر فرزانه انقلاب نمی پذیرد. امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند: برنده نهایی این نبرد مقاومت فلسطین و حزب الله لبنان است.

ما شرکت کنندگان در راهپیمایی «جمعه های خشم» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و مفاخر دفاع مقدس و تجلیل از حماسه آفرینی های شهدا و خانواده معظم شهدا، ضمن تبریک و تسلیت شهادت یک شهید بزرگوار. گروه از مردم و فرماندهان حسود گرفته تا دبیرکل محترم حزب الله و رهبر مقاومت لبنان مجاهد. به احترام حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن نصرالله (صلوات الله علیه) متذکر می شویم که آماده جهاد در راه دفاع از اسلام و هرگونه خدمت به مجاهدین غزه و حزب الله لبنان هستیم. و با فریاد بلند و حماسی «الله اکبر» و با تجدید پایبندی به آرمان های فلسطین و مقاومت اسلامی اعلام می داریم:

1. حمله به لبنان و بمباران جنون آمیز این کشور و شهادت عوامل مؤثر حزب الله به وضوح نشان دهنده عزم انحرافی رژیم آپارتاید برای تشدید و گسترش دامنه تجاوزات در منطقه است. ما ملت ایران ضمن اعلام حمایت از مجاهدین رشید حزب الله به عنوان نیرویی موثر برای مقابله با اشغالگری و تجاوزات رژیم صهیونیستی فاشیستی، اعتقاد راسخ داریم که این حملات خللی در سازمانی و انسانی ایجاد نخواهد کرد. سیستم قدرت جبهه مقاومت و حزب الله و مقاومت قهرمانانه نمادهای بی بدیل افتخار و آزادی که در دفاع از مردم مظلوم غزه به خرج داده اند با قدرت ادامه خواهد داشت.

2. به سازمان ملل و سازمان های بین المللی هشدار می دهیم تا زمانی که زائده استعمار و ویترین زنده استکبار بدون هیچ مانعی و در سکوت مجامع جهانی به کشتار مردم بیگناه ادامه دهد، بشریت شاهد صلح نخواهد بود. مهار فاشیستی-تروریستی ترین ساختار سیاسی تاریخ، بازگرداندن معنای حقوق بشر بی معنا خواهد بود و اگر صلح پایدار در منطقه برقرار نشود، گسترش دامنه خشونت و جنگ عواقب زیادی در فراسوی مرزها خواهد داشت. خاورمیانه، و ما از شما می خواهیم که فورا خشونت را متوقف کنید و آتش بس دائمی را اجرا کنید و با بازگرداندن حق تعیین سرنوشت مردم فلسطین و برگزاری همه پرسی ملی در سرزمین های شلوغ، به کابوس 70 ساله ناامنی در غرب آسیا پایان دهید. . قلمروها

3. تجربه سال گذشته و سکوت شرم آور شورای امنیت و سازمان های بین المللی در برابر فشارهای آمریکای جنایتکار، برخی رهبران بی شرم جهان و متحدان اروپایی و عدم امکان حفظ صلح و امنیت بین المللی و توقف جنگ. جنایات رژیم شوونیستی بار دیگر نشان داد که نهادهای بین المللی عملاً در خدمت منافع قدرت های استکباری هستند. از همه دولت‌های مستقل و ملت‌های آزاده جهان به‌ویژه کشورهای اسلامی و عربی می‌خواهیم که با این ظلم آشکار و تجاوزات وحشیانه باند جنایتکار مقابله کنند و غزه و لبنان را تنها نگذارند.

4. ضمن تجدید توافق با آرمان های جبهه مقاومت اسلامی، به رژیم تروریستی صهیونیستی اعلام می کنیم که تجاوز گسترده به لبنان و غزه و ریختن خون هزاران انسان بیگناه و کشته شدن مجاهد مهمان شهید اسماعیل هنیه هرگز نخواهد شد. پایان بی پاسخ ماندن و مقاومت در برابر رژیم دولت و رژیم مبتنی بر آپارتاید و نسل کشی اولویت اصلی ماست و تا آزادی کامل قدس شریف و سرزمین های اشغالی از ملت های مظلوم منطقه حمایت کرده و اعلام خواهیم کرد. ما آماده هر نوع حمایتی از غزه مظلوم و حزب الله لبنان هستیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.