افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

باورتان می شود این دختر 50 ساله است/عکس

  • کد خبر : 377311
باورتان می شود این دختر 50 ساله است/عکس

شاید برای شما غیر قابل باور باشد که این زن جوان تقریباً 50 سال سن دارد. به گزارش صبح، این الهه 50 ساله چینی که نامش «لیلیوین» است و همچنین دارای پسری است که هنگام قدم زدن با پسرش تعجب همه را برمی انگیزد. با ما در سایت تالاب همراه باشید. زیبایی و جوانی آرزوی […]







شاید برای شما غیر قابل باور باشد که این زن جوان تقریباً 50 سال سن دارد.



به گزارش صبح، این الهه 50 ساله چینی که نامش «لیلیوین» است و همچنین دارای پسری است که هنگام قدم زدن با پسرش تعجب همه را برمی انگیزد. با ما در سایت تالاب همراه باشید. زیبایی و جوانی آرزوی هر فردی است، اما به دست آوردن آن کار آسانی نیست

لیولین زن چینی که این روزها زیبایی و جوانی اش به شهرت جهانی رسیده است، به دلیل پوست جوان، اندام متناسب و آمادگی جسمانی منحصر به فردش، نیمی از سن واقعی خود به نظر می رسد.

سن واقعی او 50 سال است، اما هیچکس نمی تواند باور کند که این زن چینی بیش از 30 سال دارد.

او عکس هایی با پسر کوچکش دارد که باور اینکه لئو پسری در این سن دارد سخت می کند.

بیشتر مردم فکر می کنند که نامزد هستند تا مادر و پسر. این زن جوان میانسال سعی کرده چنین وضعیت ظاهری و جسمی داشته باشد و جوانی اش به سادگی حفظ نشود.

ورزش، ورزش، ورزش، این تنها راز شگفت‌انگیز بودن اوست که تصور می‌شود 20 سال از سن واقعی‌اش جوان‌تر است. شنا، دویدن و حتی بوکس تمرینات اصلی او هستند، اما انتخاب یک ورزش خاص راز اصلی نیست، بلکه پشتکار در انجام آن مهم است. “لیو” سالهاست که هر روز 2 ساعت ورزش می کند.

زن

وی می گوید: من تا قبل از 30 سالگی هرگز به طور جدی ورزش نکرده بودم اما پس از آن تصمیم گرفتم با ورزش جوانی و سلامتی خود را حفظ کنم که مثمر ثمر هم بود. سال گذشته مسافت 37 مایلی بین سوماترا و پنی سولار I در مالزی شنا کردم و قصد داریم در آینده نزدیک در رودخانه هان در سئول کره جنوبی شنا کنیم.

منبع: تالاب




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.