افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

ما باید با ایران به توافق برسیم

  • کد خبر : 377253
ما باید با ایران به توافق برسیم

به گزارش بازار، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد فعلی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در نیویورک گفت که باید با ایران به توافق برسد. دونالد ترامپ با ادعای اینکه ایران به دنبال سلاح هسته ای است، گفت وگو با ایران را “ضروری” خواند. وی در پاسخ به سوال […]

به گزارش بازار، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد فعلی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور در نیویورک گفت که باید با ایران به توافق برسد.

دونالد ترامپ با ادعای اینکه ایران به دنبال سلاح هسته ای است، گفت وگو با ایران را “ضروری” خواند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا به دنبال توافق با ایران است یا خیر، گفت: قطعا این کار را خواهم کرد. ما باید توافق کنیم زیرا عواقب آن غیرممکن خواهد بود. ما باید به توافق برسیم.»

در سال 2018، پس از خروج ایالات متحده از توافق هسته ای ایران، دونالد ترامپ سیاست فشار حداکثری را علیه ایران در پیش گرفت. اعمال تحریم های شدید، ترور سردار سلیمانی و جنگ تبلیغاتی و رسانه ای بخشی از سیاست دولت وی در قبال ایران بود.

ترامپ همچنین ماه گذشته گفت که قصد دارد در صورت بازگشت به کاخ سفید از تحریم ها «به حداقل ممکن» استفاده کند. وی اذعان داشت: تحریم کشورهایی مانند ایران، روسیه و چین از سلطه دلار در مبادلات بین المللی می کاهد.

وی روز پنجشنبه اعلام کرد که در سال 2020 در صورت پیروزی در انتخابات، ظرف یک هفته با ایران به توافق می رسد. وی گفت: ایران با ما معامله خواهد کرد، مشکل بزرگی برای آنها خواهد بود، تنها مشکل این است که آنها نمی توانند سلاح هسته ای داشته باشند.

ترامپ در دوران حضورش در کاخ سفید رکورددار تحریم‌ها علیه ایران نامیده می‌شد. با وجود این، او به هدف خود برای توافق با ایران نرسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377253

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.