افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت: پیگیری حادثه معدن طبس در اولویت رئیس جمهور است/ آماده دعوت خبرنگار به منطقه حادثه هستیم.

  • کد خبر : 377089
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت: پیگیری حادثه معدن طبس در اولویت رئیس جمهور است/ آماده دعوت خبرنگار به منطقه حادثه هستیم.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): دبیر شورای اطلاع رسانی دولت گفت: رئیس جمهور پس از بازگشت به ایران در جریان اقدامات انجام شده در خصوص حادثه معدن طبس قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد. محمد گلزاری در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی X درباره آخرین وضعیت نظارتی دولت در خصوص ریزش معدن […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت گفت: رئیس جمهور پس از بازگشت به ایران در جریان اقدامات انجام شده در خصوص حادثه معدن طبس قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

محمد گلزاری در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی X درباره آخرین وضعیت نظارتی دولت در خصوص ریزش معدن طبس نوشت:

“سیاست ما در شورای اطلاع رسانی حکومت وحدت ملی این است که صدای بی صداها را به گوش دولتمردان برسانیم و به شکل گیری تصویر درست و واقعی از حقیقت در جامعه کمک کنیم. ما معتقدیم که بازتاب صحیح و اخبار دقیق می تواند به مقامات کمک کنید تا کمبودها را برطرف کنند.

پس از حادثه تلخ معدن طبس، همکاران رسانه های مختلف به محل حادثه رفتند و داستان های خود را نوشتند. سیاست همه دستگاه های دولتی این است که این مسائل را پیگیری کنند و در تمام ساعات بعد از حادثه بر اساس مشاهدات و کاهش مشکل درگیر هماهنگی های بین دستگاهی بودیم.

رئیس جمهور محترم پس از بازگشت به کشور در اولین لحظات در جریان اقدامات انجام شده در خصوص این حادثه قرار گرفت و دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد و منتظر گزارش کمیته بررسی حادثه برای پیگیری بیشتر بود.

وزارتخانه های بهداشت، کار، کشور و سومات از حقوق کارگران مظلوم و خانواده های داغدار دفاع می کنند. بخشی از کار در اختیار سایر نهادها مانند قوه قضاییه است که هماهنگ شده و دوستان ما در قوه قضائیه با همدلی سعی در حل مشکلات دارند. خانم فرخه، محمودی و آقای هادیان گزارش های خود را از این حادثه نوشتند.

ما در شورای اطلاع رسانی آمادگی داریم این 3 خبرنگار را به همراه فردی از شورای اطلاع رسانی برای پیگیری برخی اقدامات به منطقه اعزام کنیم.

ضمن تشکر از همه همکاران رسانه‌ای دلواپس و توجه، اعلام می‌کنیم که در مسیر کشف حقیقت و حل مسائل در کنار شما هستیم.»

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=377089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.