افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

رزمندگان دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی را در جهان تثبیت کردند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 376979
رزمندگان دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی را در جهان تثبیت کردند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر علیرضا محمودی بعدازظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از جانبازان با اشاره به اینکه شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس آبروی نظام را در جهان حفظ کردند، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان بی ادعا عزت و سربلندی این ملت را با تمام وجود برای رسیدن به پیروزی واقعی نشان […]

به گزارش خبرنگار مهر علیرضا محمودی بعدازظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از جانبازان با اشاره به اینکه شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس آبروی نظام را در جهان حفظ کردند، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان بی ادعا عزت و سربلندی این ملت را با تمام وجود برای رسیدن به پیروزی واقعی نشان دادند.

وی بیان کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران مدافعان و استوانه های اصلی این عرصه کم نظیر بودند که توانستند دژی مستحکم در برابر هجمه های بیگانگان بسازند.

محمودی با اشاره به اینکه رزمندگان دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی را در جهان تثبیت کردند، گفت: اگر می خواهیم راه و شهدا را ادامه دهیم باید به خواست و اراده شهدا عمل کنیم و در راه گام های محکمی برداریم. . مسیر حکومت داری و دفاع از ارزش های الهی و انسانی.

وی تاکید کرد: رزمندگان دفاع مقدس با تمام توان جنگیدند تا امروز ایران اسلامی در جهان مقتدر باشد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: اراک از نظر زیرساخت های مختلف یکی از بهترین شهرهای ایران است و باید این زیرساخت ها را برای بهبود معیشت و سطح زندگی مردم به واقعیت تبدیل کنیم.

محمودی تصریح کرد: همانطور که متوجه شدیم در دوران دفاع مقدس تلاش می کردیم شهرها را در برابر دشمن حفظ کنیم، اکنون باید شهرها را از نظر نشاط اجتماعی و زیبایی بصری ارتقا دهیم تا نشاط اجتماعی فراهم شود و با این فقر اقتصادی که برخی از کلاس ها در این امر دخیل هستند، حداقل می توانیم محیط مناسبی برای آنها فراهم کنیم.

شهردار اراک با تاکید بر اینکه شایستگی مردم اراک بیش از اینهاست، گفت: برای ارتقای سطح زندگی مردم در سنگر شهرداری هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد.

محمودی با بیان اینکه شهرداری اراک با شهرداری اراک همگام است افزود: شهرداری در ارائه برنامه ها و پیگیری امور در این مدت از هیچ کمکی از ما دریغ نکرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.