افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

راز مقاومت حزب الله در برابر حملات صهیونیست ها چیست؟

  • کد خبر : 376927
راز مقاومت حزب الله در برابر حملات صهیونیست ها چیست؟

به گزارش مانیبان، این رسانه انگلیسی در گزارشی از مقاومت نیروهای حزب الله لبنان در برابر حملات رژیم صهیونیستی نوشت سه منبع آگاه می گویند سلسله مراتب انعطاف پذیر فرماندهی حزب الله، شبکه گسترده تونل ها و زرادخانه بزرگ آن موشک ها و تسلیحاتی که طی چندین سال تقویت شده اند، به مقاومت در برابر […]


به گزارش مانیبان، این رسانه انگلیسی در گزارشی از مقاومت نیروهای حزب الله لبنان در برابر حملات رژیم صهیونیستی نوشت سه منبع آگاه می گویند سلسله مراتب انعطاف پذیر فرماندهی حزب الله، شبکه گسترده تونل ها و زرادخانه بزرگ آن موشک ها و تسلیحاتی که طی چندین سال تقویت شده اند، به مقاومت در برابر حملات بی سابقه رژیم صهیونیستی کمک کرده اند.

حملات گسترده رژیم اسرائیل به لبنان و حملات موشکی تلافی جویانه حزب الله به اراضی اشغالی در پی انفجار پیجرها و بی سیم ها در لبنان آغاز شد که از آغاز جنگ غزه بر ضد حملات خود شدت بخشیده است.

هرزی حلوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به شهادت ابراهیم آگیل یکی از فرماندهان حزب الله در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمانی در جنوب بیروت، شهادت وی را «حزب الله» به حرکت درآورد و نوشت: دو منبع آگاه از عملیات حزب الله گفتند. این گروه بلافاصله جایگزینی برای عقیل و دیگر شخصیت های ارشد کشته شده در حمله جمعه گذشته در حومه جنوبی بیروت شناسایی کرده بود. سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی اول اوت خود گفت که این گروه هر بار که یکی از رهبران و فرماندهانش به شهادت می رسد، خلأها را پر می کند.

رویترز نوشت: در حالی که ضربه بزرگی بود، بخشی از قدرت حزب الله را نشان می دهد که طبق گزارش کنگره آمریکا بین 40 تا 50 هزار جنگجو دارد. نصرالله گفت که این گروه 100 هزار جنگجو دارد.

منبع: ایسنا


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.