افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

هدف اسرائیل جلوگیری از شکست با حمله به لبنان است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 376910
هدف اسرائیل جلوگیری از شکست با حمله به لبنان است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله بخشی نژاد بعدازظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رودبنه با اشاره به برخی از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: می توان باور داشت که می توانیم بر همه فشارها در جنگ تحمیلی فائق آییم. تحریم ها برای غلبه بر بسیاری از مشکلات و دستیابی […]

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله بخشی نژاد بعدازظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رودبنه با اشاره به برخی از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: می توان باور داشت که می توانیم بر همه فشارها در جنگ تحمیلی فائق آییم. تحریم ها برای غلبه بر بسیاری از مشکلات و دستیابی به دستاوردهای بزرگ در زمینه های هسته ای، پزشکی، فضایی، موشکی و ….

بخشی نژاد توجه و اعتماد به جوانان را یکی از برکات دفاع مقدس دانست و گفت: در دفاع مقدس نشان داده شد که بسیاری از فرماندهان جوان مانند حسن باقری می توانند کارهای بزرگی انجام دهند و همین روحیه اعتماد در جوانان را شهید سلیمانی در جبهه مقاومت خلق کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات و بسیاری از گره های کشور با استفاده از این جوانان و تکیه بر آنها برطرف می شود، ادامه داد: باید ابعاد و دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جدید تبیین شود.

بخشی نژاد از سکوت کشورهای خواستار حقوق بشر در مقابل کشتار وحشیانه مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت: یک سال از عملیات تهاجمی الاقصی و این رژیم کودک کش می گذرد. شکست. و با درهم شکستن هیمن دروغین خود، به لبنان حمله کرد تا شکست خود در غزه را جبران کند.

بکشی نژاد به جنگ 33 روزه در سال 2006 اشاره کرد و گفت: در آن زمان رژیم صهیونیستی با تمام تجهیزات وارد جنگ شد و با تخریب تاسیسات و تلفات فراوان مجبور به پذیرش قطعنامه و عقب نشینی از لبنان شد. فرات از آن سال قویتر است و جبهه مقاومت پیروز است.

فرماندار لاهیجان در پایان به برخی از مشکلات شهرستان و عملکرد فرمانداری اشاره کرد و گفت: لاهیجان شهر توریستی زیبایی است اما با مشکلات بسیار عمیقی از جمله زباله، برق و آب مواجه است و ما نیز با آن روبرو هستیم. توفیق خدمت به شهرستان را در این چند ماه داشت. ما مناطق کم برخوردار را در اولویت قرار دادیم.

فرماندار لاهیجان تصریح کرد: متأسفانه سال هاست که بسیاری از مناطق مورد بی مهری قرار گرفته اند و اصرار داریم که اگر بودجه ای وجود دارد باید برای این مناطق هزینه شود تا مشکلات برطرف شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.