افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

یک دیوانه بی دلیل دو زن را کشت!+ عکس

  • کد خبر : 376882
یک دیوانه بی دلیل دو زن را کشت!+ عکس

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ ۰۲:۱۷:۰۰ | | کد خبر: 70405 مرد جوانی که در یک شب جنون آمیز 2 زن را بی دلیل در آمریکا کشت و در زندان دو بار قصد فرار داشت به اعدام محکوم شد. به گزارش ساعت 9 صبح; در 7 اکتبر 2019، وید ویلسون که در آن زمان 25 سال داشت، با دختری […]

مرد جوانی که در یک شب جنون آمیز 2 زن را بی دلیل در آمریکا کشت و در زندان دو بار قصد فرار داشت به اعدام محکوم شد.

به گزارش ساعت 9 صبح; در 7 اکتبر 2019، وید ویلسون که در آن زمان 25 سال داشت، با دختری 35 ساله به نام کریستین آشنا شد و پس از گذراندن یک روز با هم، زمانی که کریستین او را به خانه خود دعوت کرد، به راه افتادند. در آن شب، وقتی کریستین در اتاقش بود، وید که ظاهراً در حال جنایت بود، به سراغ او آمد، زن جوان را خفه کرد، ماشین او را دزدید و فرار کرد.

پس از جنایت مرد جوان شروع به رانندگی در خیابان کرد تا اینکه ساعتی بعد زنی را دید که در کنار خیابان ایستاده بود. وید از زن 43 ساله ای که دایان نام داشت به بهانه راهنمایی خواست که سوار ماشین شود، اما در راه در نقطه ای خلوت توقف کرد و به دایان حمله کرد. وی این زن 43 ساله را خفه کرد و پس از بیرون انداختن جسد وی از خودرو، چندین بار با خودرو او را زیر گرفت و متواری شد.

قاتل عجیب روز بعد با پدرش تماس گرفت و به قتل هایی که انجام داده بود اعتراف کرد. پدرش هم به پلیس خبر داد و مرد جوان همان روز دستگیر شد. با دستگیری قاتل عجیب، اجساد قربانیان نیز پیدا شد و وید که مدعی جنون جنایی بود، به زندان افتاد. با این حال، وی از فعالیت های مجرمانه خود در زندان دست برنداشت و در 9 سپتامبر 2020 هنگامی که با دستکاری پنجره زندان قصد فرار داشت، دستگیر شد. مدتی بعد با نقشه دیگری قصد فرار از زندان را داشت که موفق نشد. علاوه بر این، او در سال 2023 به قاچاق مواد مخدر در زندان متهم شد. سرانجام مدتی پیش در 12 ژوئن 2024، وید ویلسون به 2 قتل درجه یک، سرقت بزرگ و کوچک، قاچاق مواد مخدر و تلاش برای فرار از زندان مجرم شناخته شد و هیئت منصفه رای به اعدام وی به اتهام قتل داد. 2 زن.


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.