افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

مورائیس: من مربی سپاهان و مدافع آنها هستم/ نمی فهمم مشکل شما با حنانف چیست.

  • کد خبر : 376651
مورائیس: من مربی سپاهان و مدافع آنها هستم/ نمی فهمم مشکل شما با حنانف چیست.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با صالح حردانی مشکلی ندارم و از او قدردانی می کنم، او ویژگی های بسیار خوبی دارد. همینطور آریا یوسفی، تقریباً هم سن هستند، باید بفهمیم فردی که آمده باید مدتی را بگذراند تا سازگار شود. من نمی فهمم مشکل شما با هانوف چیست و چرا این همه فشار. به […]

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با صالح حردانی مشکلی ندارم و از او قدردانی می کنم، او ویژگی های بسیار خوبی دارد. همینطور آریا یوسفی، تقریباً هم سن هستند، باید بفهمیم فردی که آمده باید مدتی را بگذراند تا سازگار شود. من نمی فهمم مشکل شما با هانوف چیست و چرا این همه فشار.

به گزارش ایسنا، خوزه مورایس ظهر امروز (پنجشنبه 14 مهر) در نشست خبری پیش از دیدار تیم های سپاهان و تراکتورسازی اظهار کرد: یک بازی کلاسیک خواهیم داشت که یکی از جذاب ترین بازی های بعد از دربی دیروز است. بازی ما در فولادشهر است و امیدوارم هواداران ما بیایند تا بتوانیم جو را کنترل کنیم و به نتیجه مطلوب برسیم.

و افزود: من نظری به نظر سایر مربیان ندارم و فقط به آنها احترام می گذارم.

مورایس با اشاره به محرومیت 75 درصدی هواداران سپاهان از این دیدار افزود: قطعا نظر دارم اما به آن احترام می گذارم و دعوا نمی کنیم. بهتر است شخص مرتکب این اشتباه جریمه شود نه فردی که آن را ندیده و اجازه ورود داده نمی شود.

متاسفم که طرفدارانمان را در کنار خود نداریم. باید قبول کنیم و متاسفم که هواداران ما به خاطر اشتباه یک نفر جریمه می شوند.

وی درباره تکمیل شدن سپاهان نیز تصریح کرد: چه بگویم؟ مواقعی وجود دارد که ما تمرکز می کنیم و بعضی اوقات نه. اما همه ما تلاش می کنیم. دیر یا زود توپ وارد دروازه می شود اما با استرس و فشار نمی توانیم آن را حل کنیم. ما بازیکنان مختلفی داریم و راه حل این است که از هر کدام متفاوت استفاده کنیم.

مورایس همچنین با اشاره به آرای به نفع سپاهان و شکایت از برخورد مضاعف پرونده ها در کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: امروز سرمربی سپاهان هستم و باید از سپاهان و اصفهان دفاع کنم. ما به تصمیمات احترام می گذاریم، اما شاید بتوان تصمیم بهتری گرفت. این نوع تصمیمات مانند مرور وقایع گذشته است. به عنوان یک مربی باید روی کارم تمرکز کنم و ببینم چگونه می توانیم تصمیمات بهتری بگیریم.

وی با اشاره به برخی انتقادات مبنی بر زیاده خواهی هانوف گفت: امیدوارم بتوانم این مسائل را درک کنم. می گویند حنانوف بازیکنی است که از پرسپولیس آمده و آن طور که باید بازی نکرده است اما اینجا بازی می کند. شما نباید اینطور به نظر برسید. یعنی بقیه آنقدر بازی نکرده اند؟

سرمربی سپاهان ادامه داد: مشکل همین است

ما تیم هستیم و تیم باید تلاش کند. دو بازیکن ما در سمت راست ملی پوش هستند اما 12 بازیکن داریم و نباید به صورت انفرادی نگاه کنیم. ما مقداری نیاز داریم و از آن برای تمرین استفاده می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با صالح حردانی مشکلی ندارم و از او قدردانی می کنم، او ویژگی های بسیار خوبی دارد.

آریا یوسفی هم همینطور. آنها تقریباً همسن هستند، باید درک کنیم که کسی که آمده باید مدتی را صرف سازگاری کند. مهم نیست از کجا آمده است. هیچ کس در پست اشتباه بازی نمی کند. وقتی تیم توپ نداشته باشد همه مدافع هستند و وقتی تیم توپ را در اختیار دارد همه مهاجم هستند. در مقایسه با گودرزی، آریا مدت بیشتری با ما بوده است. کامارا 3 هفته است که به تیم اضافه شده است.

موریس ادامه داد: از صالح دفاع می کنم و فردا بازی می کنم. آریا در بازی قبلی هم گل زد و بحثی در مورد بازی یا عدم بازی نداریم. شاید داستان ملانصرالدین باشد. ما اینجا هستیم تا از بهترین افراد در بهترین زمان استفاده کنیم. ما توانستیم برای آریا برنامه داشته باشیم و الان هم با تلاش او می تواند چندین پست بازی کند. وظیفه من به عنوان مربی این است که برای بازیکن و آینده او برنامه داشته باشم. من واقعاً نمی فهمم مشکل شما با هانانوف چیست. جای کسی را گرفتی؟ او در پست های مختلف بازی می کند و هم سن و سال آریا یوسفی است. فیکس بازیکن باکیفیتی است که در تیم ملی تاجیکستان حضور دارد.

ما باید از خودمان حمایت کنیم. یاسین سلمانی هم همراه ما بود و به پرسپولیس رفت. کسی میگه چرا بازی نمیکنه؟ چرا باید روی یک بازیکن اینقدر فشار وارد شود؟ در سینه ما اینها را می گویند چون می خواهند ما را درگیر کنند تا پایین بیاییم. دیروز بازیکن سابق استقلال از نکونام حمایت کرد. یک نفر هم در سپاهان داریم که اینطور است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.