افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

شکست سخت ایران مقابل مراکش در نیمه اول / لرزه در دفاع – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 376454
شکست سخت ایران مقابل مراکش در نیمه اول / لرزه در دفاع – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال ایران در مرحله یک هشتم جام جهانی حضور دارد 2024 تیم فوتسال ازبکستان امروز پنجشنبه 14 مهرماه از ساعت 16 در مجموعه ورزشی یونیورسال بخارا به مصاف مراکش رفت. تک گل ایران در این نیمه را محمدحسین درخشانی به ثمر رساند. لیست تیم ملی ایران باقر محمدی، سعید مومنی، […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال ایران در مرحله یک هشتم جام جهانی حضور دارد 2024 تیم فوتسال ازبکستان امروز پنجشنبه 14 مهرماه از ساعت 16 در مجموعه ورزشی یونیورسال بخارا به مصاف مراکش رفت.

تک گل ایران در این نیمه را محمدحسین درخشانی به ثمر رساند.

لیست تیم ملی ایران

باقر محمدی، سعید مومنی، محمدرضا سنگسفیدی، علیرضا رفیعی پور، محمدحسین درخشانی، علی اصغر حسن زاده، سالار آقاپور، امیرحسین داودی، مهدی کریمی، مسلم اولاداقباد، سجاد یوسف خواه، حسین واحداحمد طیبی بازیکنان در این مسابقات

نیمه اول

تیم فوتسال ایران این دیدار را با مالکیت توپ آغاز کرد و در دقایق ابتدایی برتر از مراکشی ها به نظر می رسید و در دقیقه 4 محمدحسین درخشانی موفق به زدن گل اول شد.

اما ضعف تیم ایران در کار دفاعی باعث شد که این گل زیاد دوام نیاورد و بازیکنان مراکش در دقیقه 7 با چند پاس کوتاه بازی را به تساوی بکشانند.

در دقیقه 13 مهدی کریمی فرصت گل دوم را داشت اما ضربه او از بالای دروازه بان به بیرون رفت اما مدافع مراکش روی خط دروازه قرار گرفت و مانع از عبور توپ از روی خط شد.

در دقیقه 10 این مراکش بود که فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما باقر محمدی مانع از ورود توپ به دروازه شد.

در دقیقه 12 در حالی که مراکش در حال پرتاب توپ بود، توپ را به سرعت وارد محوطه کرد که پس از برخورد به رفیعی پور وارد دروازه شد و گل دوم مراکش به ثمر رسید.

در ادامه هر چند تیم ایران در چند صحنه حملاتی را روی دروازه مراکش ترتیب داد اما تا دقیقه 17 موفق به گلزنی نشد که دروازه بان ایران با اشتباه توپ را به دست بازیکن مراکش رساند و با یک حمله سریع، موفق شد گل سوم را به ثمر برساند.

در فاصله 30 ثانیه مانده به پایان نیمه اول، پاس بلند این دروازه بان به بازیکن مراکشی رسید و او با ضربه سر توپ را به ایران فرستاد و بازیکن مراکشی گل چهارم را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه 4 بر یک به پایان برسد مراکش

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=376454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.