افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

مهری: همیشه قضاوت و تحت فشار بودم/ خدا همیشه به جای من صحبت می کند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 375794
مهری: همیشه قضاوت و تحت فشار بودم/ خدا همیشه به جای من صحبت می کند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تحت فشار است، گفت: خدا را شکر در دربی سه امتیاز را گرفتیم و خیلی خوش گذشت. سعید مهری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال گفت: خدا را شکر سه امتیاز بازی را گرفتیم. من نظر خاصی در مورد این بازی ندارم. من همیشه مورد […]

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تحت فشار است، گفت: خدا را شکر در دربی سه امتیاز را گرفتیم و خیلی خوش گذشت.

سعید مهری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال گفت: خدا را شکر سه امتیاز بازی را گرفتیم. من نظر خاصی در مورد این بازی ندارم. من همیشه مورد قضاوت و فشار زیادی بودم، اما خدا همیشه به جای من صحبت می کند.

وی درباره اولین بازی خود با پرسپولیس و اولین بردش در دربی گفت: بازی اول با پیراهن پرسپولیس و اولین پیروزی در دربی خیلی لذت بخش بود. اتفاق بسیار خوبی بود و امیدوارم ادامه داشته باشد. امیدوارم هفته آینده در آسیا نتیجه خوبی بگیریم و این روند را ادامه دهیم.

هافبک پرسپولیس درباره تشویق هواداران تصریح کرد: به هر حال آنها از تیم رقیب منتقل شدند، مشکلاتی وجود دارد؛ اما پرسپولیسی ها از روزی که قراردادم را امضا کردم واقعا از من حمایت کردند. من دم و دستان گرم آنها را می بوسم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و به تیم کمک کند.

مهری درباره اینکه در این بازی کمی جلوتر از پست تخصصی خود بازی کرد، گفت: تصمیم تاکتیکی بود و می خواستیم بازی را ببریم. به همین دلیل گاریدو از من خواست در پست مهاجم بازی کنم. من پشت مهاجم بازی می کردم و قبلا در این پست بازی می کردم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد زیاد بازیکنان در پست هافبک پرسپولیس و رقابت بر سر امضای قرارداد، گفت: همه بازیکنان پرسپولیس فوق العاده هستند و همگی این پتانسیل را دارند که بازیکنان ثابت تیم و تیم ملی باشند. . اتفاقاً این چیز خوبی است، آن را رقابتی می کند و همه بازیکنان پیشرفت می کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)