افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
0

بزرگترین تلویزیون هوشمند هوآوی با صفحه نمایش 110 اینچی معرفی شد

  • کد خبر : 375475
بزرگترین تلویزیون هوشمند هوآوی با صفحه نمایش 110 اینچی معرفی شد

هواوی اخیرا بزرگترین تلویزیون هوشمند خود را با نام «Smart TV V5 Max» معرفی کرده است. این تلویزیون هوشمند 110 اینچی بزرگترین تلویزیون هواوی تا به امروز است و به سیستم عامل اختصاصی هارمونی OS 4.5 مجهز شده است. هدف از عرضه این محصول ارائه یک تجربه تماشای مجلل و جامع به مخاطب است به […]

هواوی اخیرا بزرگترین تلویزیون هوشمند خود را با نام «Smart TV V5 Max» معرفی کرده است. این تلویزیون هوشمند 110 اینچی بزرگترین تلویزیون هواوی تا به امروز است و به سیستم عامل اختصاصی هارمونی OS 4.5 مجهز شده است. هدف از عرضه این محصول ارائه یک تجربه تماشای مجلل و جامع به مخاطب است به نحوی که بتواند تجربه نمایش خانگی را به سطح بالاتری برساند. برای مشاهده مشخصات و ویژگی های این محصول جدید با دی جی همراه باشید.

مشخصات فنی تلویزیون هوشمند V5 Max

تلویزیون هوشمند Huawei V5 Max به صفحه نمایش 110 اینچی SuperMiniLED با وضوح 4K Ultra HD (3840 x 2160 پیکسل) و نرخ تجدید 120 هرتز مجهز شده است. ضخامت قاب آن تنها 12 میلی متر است که ظاهری مدرن و زیبا به آن بخشیده است. در مورد ابعاد بدنه نیز باید گفت که این تلویزیون بدون پایه دارای طول 2467.88 میلی متر، عرض 1417.42 میلی متر و ضخامت 69 میلی متر است و وزن آن به 95 کیلوگرم می رسد.

پنل نمایشگر این تلویزیون با حداکثر روشنایی 5000 نیت تصاویری بسیار شفاف و واضح را حتی در محیط های روشن ارائه می دهد. نسبت کنتراست 8000000:1، زاویه دید وسیع 178 درجه و نسبت تصویر 16:9 از دیگر ویژگی های این تلویزیون فوق العاده جذاب است که عمق رنگ و دامنه دینامیکی را افزایش می دهد. علاوه بر این، صفحه نمایش این تلویزیون مجهز به فناوری «صفحه نمایش انرژی الماس سیاه» است که با استفاده از یک لایه کوانتومی نازک، انعکاس نور را کاهش می دهد و انتشار نور را بهبود می بخشد و در نتیجه تصاویر زنده تر و جذاب تری ایجاد می کند.

این تلویزیون همچنین از فناوری هوش مصنوعی Honghu بهره می برد که کیفیت تصاویر را در وضوح 1080p بهبود می بخشد و جزئیات بیشتری را در تصاویر ارائه می دهد. قابلیت کنترل روشنایی شفاف این تلویزیون نیز میزان روشنایی را بر اساس نور محیط تنظیم می کند تا تجربه دید مطلوبی را برای کاربر ایجاد کند. علاوه بر این، تلویزیون هوشمند V5 Max همچنین دارای فناوری HDR با پیشرفت‌های هوش مصنوعی Honghu است که تجربه تماشای بهتری را در صحنه‌های تاریک و روشن ارائه می‌دهد.

قدرت سخت افزاری

در قلب این تلویزیون هوشمند، پردازنده قدرتمند Honghu Swan 900 قرار دارد که شامل 8 هسته Cortex A73 است و عملکرد پردازنده را تا 200 درصد بهبود می بخشد. علاوه بر این، پردازنده گرافیکی G52 MC6 در این تلویزیون عملکرد گرافیکی را تا 160 درصد افزایش می دهد و تجربه کاربری روان و بی عیب و نقصی را ارائه می دهد. این تلویزیون دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است که فضای کافی برای نصب برنامه ها و ذخیره محتوای مختلف را فراهم می کند.

ویژگی های خاص

یکی از ویژگی های قابل توجه تلویزیون هوشمند Huawei V5 Max سیستم عامل Harmony OS 4.5 است که امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این سیستم عامل انحصاری هواوی مجهز به عملکرد Smart Care است که فعالیت و وضعیت بدن کودکان را در حین تماشای تلویزیون رصد می کند تا عادات تماشای سالم در آنها شکل بگیرد! علاوه بر این، ویژگی Family Connect به کاربران اجازه می‌دهد تا تماس‌های ویدیویی با کیفیت بالا را با حداکثر ۱۲ نفر به طور همزمان تجربه کنند.

تلویزیون هوشمند هواوی 110 اینچ

بخش سرگرمی هوشمند این تلویزیون همچنین آن را به یک مرکز سرگرمی همه کاره تبدیل می کند که شامل بازی، تناسب اندام، کارائوکه و سینمای خانگی است. علاوه بر این، تلویزیون V5 Max دارای پشتیبانی از راه دور است که به کاربران این امکان را می دهد تا تلویزیون را از تلفن هوشمند هواوی خود در هر کجا که هستند کنترل کنند.

این تلویزیون همچنین از فناوری صدای Huawei Sound بهره می برد که شامل 5 بلندگو با دو درایور فیبر کربن، 2 توییتر با گنبدهای ابریشمی طبیعی و 2 رادیاتور غیرفعال است که در کنار کیفیت تصویر عالی، تجربه صوتی فراگیر و بی نظیری را ارائه می دهد. همچنین ریموت بی سیم این تلویزیون به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از حرکات حرکتی مانند کشیدن و چرخاندن، بدون نیاز به لمس فیزیکی ریموت، تلویزیون را کنترل کنند!

تلویزیون هوشمند Huawei V5 Max همچنین به دوربین هوشمند مجهز به هوش مصنوعی در نوار بالایی مجهز شده است که به شما امکان برقراری تماس ویدیویی و استفاده از سایر ویژگی های هوشمند را می دهد.

تلویزیون هوشمند هواوی 110 اینچ

قیمت و زمان تحویل

این تلویزیون هوشمند عالی هوآوی اکنون با قیمت 69999 یوان (معادل 9954 دلار) در فروشگاه رسمی هواوی برای پیش‌سفارش در دسترس است. عرضه رسمی این محصول در تاریخ 30 سپتامبر 2024 (9 اکتبر 1403) انجام خواهد شد. تلویزیون هوشمند V5 Max برای ارائه یک تجربه سینمای خانگی مجلل و همه جانبه برای اتاق های نشیمن بزرگ و سینمای خانگی طراحی شده است.

خلاصه

تلویزیون هوشمند 110 اینچی V5 Max هوآوی با صفحه نمایش بسیار بزرگ و فناوری های پیشرفته، تجربه تماشای بی نظیر و بی نظیری را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. از وضوح بالا و رنگ‌های زنده گرفته تا سیستم صوتی با کیفیت و ویژگی‌های هوشمند، همه اینها تلویزیون جدید هواوی را به گزینه‌ای عالی برای کسانی که به دنبال تجربه سینمای خانگی هستند (و البته با بودجه محدود!) تبدیل می‌کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.