افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

موفقیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مجامع بین المللی

  • کد خبر : 360448
موفقیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مجامع بین المللی

به گزارش بازار، وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی از برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره آموزشی بین المللی مربیان حرفه ای و ممتحنین مدیران شرکت های حمل و نقل بار و مسافر خبر داد و گفت: اولین دوره آموزشی بین المللی مربیان و ممتحین حرفه ای گردهمایی مدیران شرکت های حمل و نقل بار و […]

به گزارش بازار، وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی از برگزاری موفقیت آمیز اولین دوره آموزشی بین المللی مربیان حرفه ای و ممتحنین مدیران شرکت های حمل و نقل بار و مسافر خبر داد و گفت: اولین دوره آموزشی بین المللی مربیان و ممتحین حرفه ای گردهمایی مدیران شرکت های حمل و نقل بار و مسافر در قالب فشرده به مدت یک ماه در مرکز توسعه آموزشی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با حضور کارشناسان اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای یورو (IRU) برگزار شد. با اجرای توافق سه جانبه تفاهم نامه مشترک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اتحادیه اروپا حمل و نقل جاده ای بین المللی و اتاق بازرگانی ایران منعقد شد.

وی افزود: بر اساس ارزیابی اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای به عنوان بازوی مشورتی سازمان ملل متحد و تنها گروه بین المللی در حوزه حمل و نقل جاده ای، مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان حمل و نقل جاده ای و حمل و نقل جاده ای دارای مشخصات استاندارد مورد نیاز در سطح پروتکل های بین المللی بوده و در لیست برخی از مراکز معتبر مورد تایید اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای قرار دارد.

به گفته وی، طی این موفقیت، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان مرجع دولتی مورد تایید یورو در آموزش مدیران حمل و نقل جاده ای اعم از بار و مسافر در حوزه حرفه آموزی شناخته شد. همزمان با اخذ گواهی تایید صلاحیت آموزشی و ارزیابی بالاترین مرجع تخصصی، ظرفیت های همکاری بین المللی جدیدی با اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای برای تقویت آموزش های حرفه ای و اختصاصی برای ایران و منطقه ایجاد شده است.

بر اساس این خبر، مقدمات ایجاد مراکز و قطب های استاندارد برای آزمون عملی رانندگان حرفه ای فراهم شده است. برگزاری دوره تخصصی امنیت حمل و نقل (آخرین موضوع پیشنهادی در سازمان ملل در سال 2024)؛ و برگزاری دوره آموزشی مربیان و ممتحنین رانندگان حرفه ای حمل و نقل بار و مسافر (CPC Driver) از دیگر برنامه های پیشبرد این همکاری بین المللی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=360448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.