افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

صادرات نفت لیبی در هفته گذشته ۸۱ درصد کاهش یافت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 360116
صادرات نفت لیبی در هفته گذشته ۸۱ درصد کاهش یافت – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، داده های شرکت تحلیل کپلر نشان داد که به دلیل لغو محموله های شرکت نفت دولتی لیبی همزمان با بحران مربوط به کنترل بانک مرکزی و درآمدهای نفتی این کشور، نفت لیبی صادرات در هفته گذشته 81 درصد کاهش یافت. بن بست سیاسی در لیبی ماه گذشته زمانی آغاز شد که […]

به گزارش خبرگزاری مهر، داده های شرکت تحلیل کپلر نشان داد که به دلیل لغو محموله های شرکت نفت دولتی لیبی همزمان با بحران مربوط به کنترل بانک مرکزی و درآمدهای نفتی این کشور، نفت لیبی صادرات در هفته گذشته 81 درصد کاهش یافت.

بن بست سیاسی در لیبی ماه گذشته زمانی آغاز شد که جناح های غربی لیبی تلاش کردند تا رئیس بانک مرکزی کهنه کار این کشور را برکنار کنند و جناح های شرقی لیبی را بر آن داشت تا تولید نفت را متوقف کنند.

داده‌های کپلر نشان داد که پایانه‌های صادرات نفت لیبی در هفته گذشته به طور متوسط ​​194000 بشکه نفت خام در روز صادر کردند که حدود 81 درصد کمتر از هفته قبل است. این کشور دو هفته پیش بیش از یک میلیون بشکه در روز نفت صادر کرده بود.

اگرچه دو نهاد قانونگذاری لیبی هفته گذشته توافق کردند که به طور مشترک رئیس بانک مرکزی را ظرف 30 روز تعیین کنند، اما وضعیت همچنان ناپایدار و نامشخص است.

هیئت حمایتی سازمان ملل در لیبی که برای حل بحران در این کشور تلاش می کند، روز سه شنبه (20 سپتامبر) اعلام کرد که از روز چهارشنبه مذاکرات تسهیل در طرابلس را از سر می گیرد.

منابع تجاری آگاه همچنین اعلام کردند که شرکت دولتی نفت لیبی که مدیریت منابع سوخت فسیلی این کشور را بر عهده دارد، برای تمامی محموله های ترمینال وضعیت اضطراری اعلام نکرده و تاکنون تنها از آن برای تامین محموله های انفرادی استفاده کرده است.

لیبی، پیش از آغاز بحران بانک مرکزی این کشور، در دوم سپتامبر (دوشنبه، 12 شهریور) به دلیل تولید نفت خام در میدان نفتی. الفایل و هفتم از هفتم مرداد (چهارشنبه ۲۶ مرداد) برای صادرات از میدان شراره وضعیت اضطراری اعلام کرد.

رویترز گزارش داد که شرکت ملی نفت لیبی هفته گذشته چندین محموله از این میدان صادر کرده است. این سدر لغو شد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=360116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.