افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

آلمان 12 اسلحه هویتزر در اختیار اوکراین قرار می دهد

  • کد خبر : 353779
آلمان 12 اسلحه هویتزر در اختیار اوکراین قرار می دهد

به گزارش جمعه شب آیرین پیستوریوس در جریان بیست و چهارمین نشست گروه تماس دفاعی اوکراین با حضور ولودیمیر زلنسکی گفت که از 2000 اسلحه خودکششی PzH، 6 فروند در سال جاری و 6 اسلحه باقی مانده در سال آینده (2025) تحویل داده خواهد شد. وی همچنین خاطرنشان کرد که برلین، دانمارک و هلند به […]

به گزارش جمعه شب آیرین پیستوریوس در جریان بیست و چهارمین نشست گروه تماس دفاعی اوکراین با حضور ولودیمیر زلنسکی گفت که از 2000 اسلحه خودکششی PzH، 6 فروند در سال جاری و 6 اسلحه باقی مانده در سال آینده (2025) تحویل داده خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد که برلین، دانمارک و هلند به طور مشترک 77 دستگاه تانک لئوپارد 1A5 دیگر را در اختیار اوکراین قرار خواهند داد و از کشورهای غربی خواست حمایت از کی یف را متوقف نکنند و تسلیحات دوربرد اوکراین را علیه اهداف نظامی که از آنها استفاده می کنند در اختیار اوکراین قرار دهند.

به گزارش ایرنالوید آستین وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده سی کیو براون روز جمعه به وقت محلی میزبان نشستی در پایگاه نیروی هوایی رامشتاین با گروه تماس دفاعی اوکراین بودند که متشکل از رهبران نظامی بیش از 50 کشور جهان هستند. در تعارض از زمان حمله روسیه به اوکراین تا فوریه 2022، آنها به طور دوره ای بودجه و سیستم های تسلیحاتی را برای تقویت اوکراین فراهم کرده اند.

این نشست در حالی برگزار می شود که روسیه این هفته از دو موشک بالستیک علیه یک آکادمی نظامی در نزدیکی اوکراین استفاده کرد که منجر به کشته شدن بیش از 50 نفر و زخمی شدن بیش از 270 نفر شد.

رئیس جمهور روسیه در 21 فوریه 2022 (2 مارس 14:00) استقلال جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت و از عدم توجه غرب به نگرانی های امنیتی مسکو انتقاد کرد.

سه روز بعد، در روز پنجشنبه، 24 فوریه (5 مارس، ساعت 14:00) ولادیمیر پوتین عملیات نظامی را علیه اوکراین آغاز کرد که آن را “عملیات ویژه” نامید و به این ترتیب روابط متشنج بین مسکو و کی‌یف به یک رویارویی نظامی تبدیل شد. .

در واکنش به این اقدام روسیه، آمریکا و کشورهای غربی تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال کردند و میلیاردها دلار سلاح و تجهیزات نظامی به کی‌یف فرستادند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=353779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.