افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

عاشقانه شیدا مقسولو با همسر برزیلی اش خوزه موریس / زندگی شخصی سافارتا صد + عکس و بیوگرافی

  • کد خبر : 349535
عاشقانه شیدا مقسولو با همسر برزیلی اش خوزه موریس / زندگی شخصی سافارتا صد + عکس و بیوگرافی

شیدا مقصودلو همسر جوزف یکی از بازیگران زن دهه 70 ایرانی است که در 15 شهریور 1376 در تهران به دنیا آمد. از خانواده او اطلاعات زیادی در دست نیست و بیشتر اطلاعات مربوط به دوران بازیگری و دوران پس از ازدواجش با سرمربی سپاهان است. عکس های شیدا مقصود لو و همسرش شیدا مقتالو […]

شیدا مقصودلو همسر جوزف یکی از بازیگران زن دهه 70 ایرانی است که در 15 شهریور 1376 در تهران به دنیا آمد. از خانواده او اطلاعات زیادی در دست نیست و بیشتر اطلاعات مربوط به دوران بازیگری و دوران پس از ازدواجش با سرمربی سپاهان است.

عکس های شیدا مقصود لو و همسرش

شیدا مقتالو در سال 1376 و همسرش خوزه مورایس در مرداد 1344 به دنیا آمدند. با محاسبه انگشتان می توان به اختلاف سنی 32 ساله مربی سپاهان با همسر ایرانی اش رسید.

بیوگرافی شیدا مقصودلو بازیگر.

نام: شیدا

نام خانوادگی: مقصودلو

نام کامل: شیدا مقصودلو

تاریخ تولد: 15 شهریور 1376

محل تولد: تهران

تحصیلات: اطلاعات دقیقی از تحصیلات شیدا مقصودلو در دسترس نیست

زمینه فعالیت: بازیگری در سینما و تئاتر.

سن: 27

وضعیت تأهل: متاهل

تاریخ ازدواج: دسامبر 1402

همسر: خوزه مورایس (مربی پرتغالی فوتبال تیم سپاهان)

کودک: نه

شیدا مقصودلو

بیوگرافی شیدا مقصودلو

شیدا مقصودلو متولد 15 شهریور 1376 در تهران با نام کامل شیدا مقصودلو راد در آستانه 27 سالگی است. او بازیگری را از 17 سالگی آغاز کرد و از سال 1394 به صورت حرفه ای وارد دنیای سینما و تئاتر شد و مهمترین تجربه بازیگری او در فیلم قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی برنده اسکار و جشنواره کن بود. شیدا در این فیلم در کنار فرشته صدر عرفه ایفای نقش کرد.

شیدا مقصودلو

فیلم «هرومن» موفقیت بزرگی در خارج از کشور از جمله نامزدی نخل طلا و جایزه بزرگ جشنواره کن بود. در صفحه شخصی مقصودلو عکس هایی از او در کنار اصغر فرهادی و در اکران خصوصی این فیلم به خوبی اهمیت این تجربه هنری را در کارنامه کاری او نشان می دهد.

شیدا مقصودلو علاوه بر فعالیت های سینمایی، در چندین نمایش صحنه ای نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است. نمایش هایی مانند «آرش» به نویسندگی و کارگردانی گلچهار دامغانی، «چند تکه لژان» به نویسندگی علیرضا عجلی و کارگردانی پژمان دادخواه، «لوله» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا عجلی، «ترنج» به نویسندگی یاسمن نسخی و کارگردانی رضا پورتراب زاده و «نشانی» نوشته بهمن ولیان و کارگردانی احسان رجبلو از جمله آثار اوست.

    خوزه مورایس و شیدا مقصودلو

شیدا مقصودلو در سال های اخیر سفرهای زیادی به خارج از کشور داشته و اوقات فراغت خود را در مناطق گردشگری مانند دبی و مالدیو سپری کرده است. در ماه های اخیر نام شیدا مقصودلو به دلیل رابطه اش با خوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان اصفهان و دستیار سابق ژوزه مورینیو در رئال مادرید بیشتر بر سر زبان ها افتاده است. مورایس که 59 سال سن دارد و 32 سال از شیدا مقصودلو بزرگتر است، در نشست خبری پس از قهرمانی در جام حذفی، علاوه بر اعلام مسلمان شدنش، به طور غیرمستقیم رابطه و ازدواج خود با مقصودلو را نیز تایید کرد.

همسر شیدا مقصود لو و ماجرای ازدواجشان

شیدا مقصودلو

در دسامبر 1402 خبر ازدواج شیدا مقصودلو با خوزه مورایس منتشر شد. برای جلوگیری از رسوایی، این بازیگر از انتشار عکس های کامل از عروسی خود خودداری کرده است. اختلاف سنی 32 ساله شیدا و خوزه مورایس توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. خوزه مانوئل فریرا دی مورایس، متولد 5 مرداد 1344 در لیسبون پرتغال، اصالتا آنگولیایی، سابقه مدیریت باشگاه های عربستانی سپاهان اصفهان، چونبوک موتورز و الهلال را در کارنامه دارد. علاوه بر این، مورایس به عنوان دستیار اول ژوزه مورینیو در پورتو، رئال مادرید، چلسی و اینترمیلان کار کرده است. با توجه به تفاوت های فرهنگی و اختلاف سنی فاحشی که بین آنها وجود دارد، این ازدواج همچنان یکی از موضوعات داغ فضای مجازی و رسانه هاست و به طور مستمر جلب توجه می کند.

شیدا مقصودلو

آغاز فعالیت شیدا مقصود لو

همانطور که گفته شد؛ او در 17 سالگی خود را وقف بازیگری کرد و در سال 2015 به صورت حرفه ای وارد دنیای سینما و تئاتر شد.

شیدا مقصودلو

فیلم های شیدا مقصودلو

چند تکه لغزنده

لوله

خانه اینجاست

قهرمان

آرش

آدرس

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=349535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.