افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
6

احساسات گربه ها را بشناسید؛ بدن به شما می گوید که خوشحال است یا غمگین و در مورد آن چه باید کرد.

  • کد خبر : 33746
احساسات گربه ها را بشناسید؛  بدن به شما می گوید که خوشحال است یا غمگین و در مورد آن چه باید کرد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به اسمارتک نیوز– فضای مجازی به خصوص اینستاگرام می تواند یکی از مهم ترین ابزارها برای شیک شدن و حتی خارج شدن از مد باشد. البته این روزها در این فضا می توان کلیپ هایی از لوازم آرایشی را دید که هیچ تفاوتی با لوازم آرایشی ندارد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

اسمارتک نیوز– فضای مجازی به خصوص اینستاگرام می تواند یکی از مهم ترین ابزارها برای شیک شدن و حتی خارج شدن از مد باشد. البته این روزها در این فضا می توان کلیپ هایی از لوازم آرایشی را دید که هیچ تفاوتی با لوازم آرایشی ندارد و لوازم آرایشی را تبلیغ می کنند که قبل از اینستاگرام وجود نداشته یا حتی اگر مردم کمی از آنها اطلاع داشته باشند و عرضه آنها در بورس که در جیب شرکت های آرایشی و بهداشتی است پر از پول است و این به نوعی سیاست محصولات و لوازم جانبی آنها می شود که شرکت ها در آن کالاها و لوازم جانبی را تقدیم می کنند. آنها توانستند به تعدادی از وبلاگ های معروف برسند و از طریق این وبلاگ تبلیغ کنند و حالا خوشحال هستند یا برندهای لباس و مد نیز در این فضا هستند و مدها و ترندهای جدیدی را ارائه می دهند که مورد استقبال و حتی تبلیغ افراد مشهور قرار می گیرد.

حالا یکی دیگر از چیزهایی که حداقل در کشور ما از طریق اینستا مد شده و به بورس رسیده است، داشتن حیوان خانگی است که این روزها هیچکس ندارد، مثل داشتن سر کچل است! اما همانطور که می دانید در جایی مثل دیوار در یک لحظه خرید و فروش حیوانات زیاد می شود و همه اینها به خاطر تمایل عده ای به خرید حیوان خانگی است که بعداً می بینند خوب نیست، توان خرید آن را ندارند و مثل این است که قبل از انجام چنین کاری همه جوانب را سنجیدند و اتفاقاً می گویند که روی دیوار عکس می گذارند و بعد از آن عکس می زنند. یک سگ یا گربه بسیار آرام و دوستانه. واکسن ها چون جا ندارم بفروشمش و این پول رو برای واکسن هاش میگیرم! به این ترتیب، فقط احساسات این حیوانات توسط برخی افراد بی احساس جریحه دار می شود، این را می گوییم که در طول این مقاله می خواهیم به شما که گربه دارید یا شما که به فکر خرید آن هستید، برخی از احساسات یک گربه را با توجه به حالت و هیکلش بگوییم تا بیشتر در مورد این حیوان بازیگوش بدانید تا بتوانید به خوبی از آن مراقبت کنید، یا بتوانید در مورد آن بیشتر فکر کنید، یا بتوانید با ما فکر کنید.

نشانه های یک گربه آرام که اعصابش در حال حاضر خوب است

گربه هایی که بیش از حد می ترسند و استرس دارند برای مدتی دچار مشکلات گوارشی می شوند، بنابراین گربه باید آنقدر آرام باشد که در بیشتر موارد احساس آرامش را در رفتار آنها تشخیص دهید. گربه آرام معمولاً به پشت یا پهلو دراز می کشد و در حالت ریلکس پاهای عقب، گوش ها را به سمت بالا و خنثی بیرون می دهد، دم تکان نمی خورد، چشمان بسته یا نیمه بسته است و اگر به شما خیره شده و در حالت نیمه بسته پلک می زند به شما تبریک می گوییم، سرشان را به شما می مالید و حتی روی پاهایتان می مالید.

وسترن 7777

نشانه های یک گربه شاد

وقتی گربه ها خوشحال هستند، اگر بدنشان را بمالید، پشتشان قوس می دهد، گوش هایشان مثل زمانی که آرام هستند بالاست، وقتی خوشحال هستند، دم صاف و نوکشان به شکل علامت سوال خمیده است، گربه ای خوشحال به آرامی به شما چشمک می زند و سرش را می مالد، گربه ها وقتی خوشحال هستند میومیو می کنند و به اعضای خانواده سلام می کنند.

گربه 644

علائم یک گربه مضطرب یا ترسیده

به طور کلی، گربه ها به طور غریزی وقتی احساس ترس می کنند به دنبال مکانی برای پنهان شدن می گردند و اگر این کار را انجام ندهند، علائمی نشان می دهند که نشان می دهد می ترسند، مانند قوس دادن به بدنشان، شروع به لیسیدن دائمی خود و انجام این کار با وسواس، چرخاندن دم به دور خود یا خوردن آنها، گشاد کردن ساقه های بیرونی، گشاد کردن ساقه های پشت و یا راه رفتن در بیرون، گشاد کردن ساقه های بیرونی با این طرح و یا راه رفتن. ، سر و دم. و پایین گوش ها نیز می تواند نشانه ترس و اضطراب در گربه ها باشد.

غرب 893214698745

علائم گربه عصبانی آماده حمله

گربه ها از جمله حیواناتی هستند که به سرعت عصبانی می شوند و تا زمانی که از رفتار آنها نخواهید تحلیل کنید، ممکن است به شما کمک کنند، اما بدانید که وقتی گربه عصبانی است، علائمی مانند این نشان می دهد: یخ زدن قبل از حمله به این معنی است که برای چند ثانیه در محل یخ می زند، گوش های خود را به عقب پرت می کند، دندان ها را نشان می دهد و سوت می زند، دم را روی زمین نگه می دارد، خیره می شود یا خیره می شود. در طبقه پایین، بهتر است او را تنها بگذارید و سریع از محل خارج شوید تا بتواند آرام شود.

گربه 4646

برای آشنایی بیشتر با حیوانات خانگی به صفحه حیوانات خانگی شایانوز مراجعه کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=33746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.