افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

پیام تبریک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به وزیر جدید امنیت

  • کد خبر : 336893
پیام تبریک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به وزیر جدید امنیت

به گزارش بازار به نقل از سایپانیوز، متن پیام جواد طسلیمهر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به شرح زیر است: جناب مهندس سید محمد اتابک وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت سلام و درود انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت با کمال احترام تبریک و تهنیت عرض نموده و از صمیم […]

به گزارش بازار به نقل از سایپانیوز، متن پیام جواد طسلیمهر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به شرح زیر است:

جناب مهندس سید محمد اتابک

وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت

سلام و درود

انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت با کمال احترام تبریک و تهنیت عرض نموده و از صمیم قلب امیدوارم در سایه تجارب ارزنده، دانش غنی و مدیریت مؤثر جنابعالی شاهد تحقق اهداف و برنامه های بلند مدت باشید. وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین تحول و جهش در صنعت خودرو.

اینجانب به نمایندگی از همکارانم در گروه خودروسازی سایپا به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعتی کشور از ریاست محترم جمهوری برای انتخاب گزینه ای از بدنه صنعتی و معدنی کشور تشکر می کنم و از نمایندگان محترم ملت در شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت با صدور رای اعتماد، موفقیت روزافزون و سلامتی شما و همکارانتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

بدون شک در سایه مدیریت مدبرانه جناب عالی، همراهی شخص رئیس جمهور محترم، همدلی و همراهی اعضای دولت چهاردهم و نمایندگان شورای اسلامی، گشایشی در کشور ایجاد خواهد شد. از صنعت کشور به ویژه صنعت مهم و استراتژیک خودروسازی تا بتوانیم با افزایش تولید به فعالیت ادامه دهیم. برنامه هفتم توسعه و شعار سال را ادامه دهیم.

جواد طسلیمهر

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=336893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.