به گزارش رکنا، رئیس جمهور پلیس راهنمایی و رانندگی با اعلام اینکه از ابتدای ماه صفر تاکنون 2 میلیون و 740 هزار نفر برای زیارت عتبات عالیات از مرزهای زمینی خارج شده و 40 درصد از زائران به کشور بازگشته اند تا امنیت و تسهیل سفر زائرانی که بازمی گردند.

سردار حسینی ضمن قدردانی از همکاری تمامی دستگاه های اجرایی در ارائه خدمات به زائران اربعین بیان کرد: با توجه به افزایش تردد زائران در مسیر برگشت، تمامی نیروهای پلیس راه در آماده باش حداکثری هستند تا با اتخاذ تدابیر لازم، ایمنی و روان تردد در محورهای مواصلاتی کشور را تضمین کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: مرز خسروی به عنوان سومین مرز مهم کشور پس از مهران و شلمچه با ارائه خدمات به موقع به زائران نقش موثری در تسهیل تردد زائران و کاهش بار ترافیکی در کرمانشاه داشته است . لذا از زحمات مسئولین شهرستان کرمانشاه به ویژه شهردار محترم قدردانی می نمایم و امیدوارم این همکاری موثر تا پایان مراسم اربعین ادامه داشته باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در پایان با توصیه به رعایت نکات ایمنی در طول سفر گفت: از تمامی زائرانی که به کشور باز می گردند درخواست می کنیم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز خودداری کنند و در صورت احساس خستگی به اندازه کافی مصرف کنند استراحت همچنین به زائران توصیه می شود از رانندگی در اواخر شب خودداری کنند تا سفری امن و آرام داشته باشند.