افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

گلدمن ساکس احتمال رکود را به 20 درصد کاهش داد

  • کد خبر : 332982
گلدمن ساکس احتمال رکود را به 20 درصد کاهش داد

گلدمن ساکس (گلدمن ساکس) احتمال رکود در ایالات متحده را به 20 درصد کاهش داد و پیش بینی کرد که فدرال رزرو ایالات متحده آمریکا در ماه سپتامبر نرخ بهره را کاهش دهد. مقایسه قیمت صرافی های ایران بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید! مقایسه تبادل به گزارش اسمارتک […]

گلدمن ساکس (گلدمن ساکس) احتمال رکود در ایالات متحده را به 20 درصد کاهش داد و پیش بینی کرد که فدرال رزرو ایالات متحده آمریکا در ماه سپتامبر نرخ بهره را کاهش دهد.

مقایسه قیمت صرافی های ایران

بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با Blockchain Homeland بیابید!

مقایسه تبادل

به گزارش اسمارتک نیوز، این تغییرات می تواند واکنش های متفاوتی را در بازار بیت کوین ایجاد کند. از یک سو، کاهش نرخ بهره ممکن است باعث رشد کوتاه مدت قیمت بیت کوین شود، همانطور که در سال 2019 شاهد بودیم. از سوی دیگر، اگر کاهش نرخ بهره نشانه یک رکود اقتصادی قریب الوقوع باشد، ممکن است باعث قیمت شود. بیت کوین نیز سقوط کند.

گلدمن ساکس خطر رکود اقتصادی را کاهش داد

اقتصاددانان گلدمن ساکس، یک شرکت سرمایه گذاری، احتمال رکود اقتصادی در ایالات متحده در سال آینده را به 20 درصد کاهش داده اند و دلیل آن داده های اخیر بیکاری و خرده فروشی بیان کرده اند

در گزارشی که این شرکت در 17 آگوست (27 اوت) به مشتریان خود ارائه کرد، اقتصاددانان این شرکت به رهبری یان هاتزیوس گفتند که احتمال رکود اقتصادی نسبت به برآورد قبلی 25 درصد کاهش یافته است و در صورت گزارش اشتغال ایالات متحده محتهدۀ مرداد ماه که قرار است 15 شهریور اکران شود. معقول خوب بله، احتمال رکود را به 15 درصد کاهش می دهند.

اقتصاددانان این بانک آمریکایی افزودند اعتماد به نفس بیشتر گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه فدرال رزرو ایالات متحده در نشست سپتامبر خود نرخ بهره را 0.25 درصد کاهش خواهد داد، اما آنها می گویند که اگر آمار مشاغل به طور شگفت انگیزی دوباره کاهش یابد، کاهش نرخ بهره می تواند به 0.5 درصد نیز برسد.

بازار سهام ایالات متحده هفته گذشته به دلیل انتشار داده های خرده فروشی در ماه جولای افزایش یافت و بیشترین افزایش قیمت از اوایل سال 2023 را به ثبت رساند. همچنین، آمار منتشر شده توسط وزارت کار ایالات متحده در 15 آگوست (25 اوت) نشان می دهد که تعداد افرادی که درخواست های جدیدی برای دریافت مزایای بیکاری ارائه کرده اند، به کمترین میزان در ماه گذشته رسید رسیده است

این چه تاثیری بر قیمت بیت کوین دارد؟

تونی سیکامور، تحلیلگر IG Markets گفت که کاهش ریسک رکود توسط گلدمن ساکس تنها یک تغییر کوچک و بعید است که باعث جهش در میزان سرمایه گذاری در دارایی های پرخطر، از جمله ارزهای دیجیتال شود.

مارکوس تیلن، رئیس تحقیقات 10x Research گفت:

معامله گران بیت کوین می توانند از این کاهش نرخ بهره خوشحال باشند، اما این خطر نیز وجود دارد احتمال رکود اقتصادی و در این صورت انتظار داریم که قیمت بیت کوین مانند سال 2019 کاهش یابد.

وی افزود:

زمانی که فدرال رزرو در جولای 2019 نرخ بهره را کاهش داد، بیت کوین در ابتدا 20 درصد رشد کرداما این تجمع کوتاه مدت بود.

علیرغم اینکه فدرال رزرو در آن سال دو بار نرخ بهره را کاهش داد، قیمت بیت کوین در پایان سال 2019، پس از اولین کاهش نرخ، 35 درصد کمتر از سقف قیمتی خود بود.

با این حال، برخی از اقتصاددانان احتمال کاهش نرخ بهره را اصلا محتمل نمی دانند.

بروس کاسمن، اقتصاددان ارشد جی پی مورگان، گفت:

نشانه‌هایی از تضعیف قوی‌تر از حد انتظار تقاضای نیروی کار و نشانه‌های اولیه از کاهش نیروی کار وجود دارد، با نظرسنجی‌های تجاری نشان‌دهنده کندی رشد تولید جهانی است.

همچنین جی پی مورگان ریسک رکود اقتصادی را تا پایان سال 2025 بدون تغییر 45 درصد ارزیابی می کند. کاسمان افزود که این شرکت عدم قطعیت سیاسی نیز در نظر گرفته است

کوین تلگراف

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-19 15:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=332982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.