افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

دلیل غیبت قلانوی در مراسم بهترین ها چه بود؟

  • کد خبر : 324523
دلیل غیبت قلانوی در مراسم بهترین ها چه بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته در حالی که مراسم انتخاب برترین های بیست و سومین دوره لیگ برتر در برج میلاد برگزار شد، چند صندلی خالی بود. در مراسم دیشب چهره های سرشناس زیادی حضور نداشتند که یکی از مهمترین آنها امیر قلعه نویی بود. در چنین مراسمی که از سوی فدراسیون فوتبال برگزار […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته در حالی که مراسم انتخاب برترین های بیست و سومین دوره لیگ برتر در برج میلاد برگزار شد، چند صندلی خالی بود. در مراسم دیشب چهره های سرشناس زیادی حضور نداشتند که یکی از مهمترین آنها امیر قلعه نویی بود. در چنین مراسمی که از سوی فدراسیون فوتبال برگزار شد و قرار بود بهترین های فوتبال ایران معرفی شود، سرمربی تیم ملی باید حضور می یافت که به دلایلی که هنوز مشخص نشده قلعه نویی این کار را انجام نداد. به برج میلاد بروید.

به گزارش خبرورزشی روز ، دو فرضیه آزاردهنده در این زمینه مطرح شده است که هر کدام جای تامل دارد؛ اولاً امیرخان از اینکه کمیته فنی فدراسیون و رئیس آن مجید جلالی نظرشان را در مورد انتخاب بهترین ها نپرسیده اند گله مند است و معتقد است که اقتدار و اعتبار این کمیته و اعضای آن زیر سوال رفته است.

اما فرضیه دوم که البته از سوی اطرافیان این مربی تکذیب می شود، مربوط به چهره ای است که به عنوان بهترین فوتبالیست ایران انتخاب شده است. از آنجایی که قلعه نویی اخیراً روی نام رامین رضاییان خودکار کشیده و او را به تیم ملی دعوت نکرده است، معتقد است انتخاب مدافع جدید استقلال نوعی بی احترامی به او و سلیقه اوست، زیرا به این معناست که ال ژنرال ساخته است. یک تصمیم اشتباه، در غیر این صورت هیچ کس بهترین بازیکن نیست. او لیگ را ترک نمی کند!

هرچند اشاره کردیم که این فرضیه ها شایعه و حدس و گمان است، اما برخی رمزهای آن با واقعیت منطبق است و شاید بهتر باشد سرمربی تیم ملی و یا حتی فدراسیون دلیل غیبت شماره یک را روشن کنند. عضو کادر مربیان در مراسم یکشنبه شب.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=324523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.