افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

مجامع جهانی از تکرار جنایت علیه بشریت توسط صهیونیست ها جلوگیری کنند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 321894
مجامع جهانی از تکرار جنایت علیه بشریت توسط صهیونیست ها جلوگیری کنند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود مزیکیان اقدام غیرانسانی و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله شبانه وحشیانه به مدرسه آوارگان فلسطینی این محله را به شدت محکوم کرد.پله هاو بیش از 100 پناهجو را به شهادت رساند: رژیم صهیونیستی تنها در سایه حمایت دولت‌هایی است که خواستار حقوق بشر هستند، این نسل‌کشی‌ها را انجام می‌دهند، […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود مزیکیان اقدام غیرانسانی و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در حمله شبانه وحشیانه به مدرسه آوارگان فلسطینی این محله را به شدت محکوم کرد.پله هاو بیش از 100 پناهجو را به شهادت رساند: رژیم صهیونیستی تنها در سایه حمایت دولت‌هایی است که خواستار حقوق بشر هستند، این نسل‌کشی‌ها را انجام می‌دهند، دولت‌ها و نهادهایی که از یک سو بر مذاکرات صلح و آتش‌بس پافشاری می‌کنند. از سوی دیگر، آنها در حمایت از این رژیم وحشی هیچ محدودیتی ندارند، بر اساس آموزه های حقوق بشری و فرهنگ و بینش اسلامی، قطعاً با رژیمی که در همه این حوادث تلخ کودکان را می کشد، همدست هستند.

متن کامل اطلاعیه رئیس جمهور به شرح زیر است؛

به نام خداوند مهربان ترین، مهربان ترین است

رژیم غاصب صهیونیستی در ادامه جنایات و نسل کشی خود در غزه، شبانه وحشیانه به مدرسه آوارگان فلسطینی این محله حمله کرد.پله ها» با شهادت بیش از 100 پناهجو، به عنوان بدبختی دیگری بر کارنامه سیاه پر از ظلم و جنایت خود افزود و احساسات همه وجدان های بیدار و آزاده جهان را جریحه دار کرد.

بی شک تکرار چنین جنایاتی از احساسات ناشی می شود تحقیر و ناتوانی سران وحشی و جنایتکار این رژیم در مقابل مقاومت مردم غزه، علاوه بر سرپوش گذاشتن بر بحران ها و ناکارآمدی های داخلی که در سرتاسر سرزمین های اشغالی گسترش یافته و باند جنایتکار صهیونیستی را بر سر خاک خود قرار داده است. مسیر فروپاشی

رژیم صهیونیستی که با این جنایت بار دیگر چهره واقعی و وحشی گری خود را به جهانیان نشان داده است، تنها در سایه حمایت دولت های مدعی حقوق بشر و مرتکب این نسل کشی ها، دولت ها و نهادهایی است که از یک سو آنها خواهان مذاکره صلح و درخواست آتش بس هستند و از سوی دیگر محدودیتی برای حمایت و حمایت از این رژیم وحشی نمی دانند. بر اساس آموزه های حقوق بشر و فرهنگ و بینش اسلامی، قطعاً با رژیمی که در تمام این حوادث تلخ با این رفتارهای دوگانه کودکان را می کشد، همدست هستند.

اینجانب ضمن محکومیت شدید این اقدام غیرانسانی و وحشیانه، صمیمانه تسلیت خود را به خانواده شهدا و قربانیان این فاجعه و تسلیت عمیق خود را به ملت مقاوم فلسطین، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت و خانواده های محترم ابراز می دارم. حضور این شهدا در مجامع بین المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد و کشورهایی که در راستای مسئولیت خود در حفظ صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی از آنها می خواهم تا حدی از تکرار جنایات علیه بشریت جلوگیری کنند. ممکن است.
مسعود بزیکیان
رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=321894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.