افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
3

تصویر جدیدی از آیفون 16 پرو در سه رنگ جذاب منتشر شده است

  • کد خبر : 312049
تصویر جدیدی از آیفون 16 پرو در سه رنگ جذاب منتشر شده است

به گزارش بازار، در روزهای اخیر شاهد تصاویر جدیدی از آیفون 16 و 16 پلاس بودیم که طراحی قاب پشتی، دوربین و رنگ این دستگاه ها را آشکار می کرد. اکنون تصویری از دستگاه ها. آیفون 16 پرو منتشر شده است که در سه رنگ جذاب و متفاوت به نظر می رسد. «سانی دیکسون» تحلیلگر […]

به گزارش بازار، در روزهای اخیر شاهد تصاویر جدیدی از آیفون 16 و 16 پلاس بودیم که طراحی قاب پشتی، دوربین و رنگ این دستگاه ها را آشکار می کرد. اکنون تصویری از دستگاه ها. آیفون 16 پرو منتشر شده است که در سه رنگ جذاب و متفاوت به نظر می رسد.

«سانی دیکسون» تحلیلگر دنیای فناوری که تصاویر آیفون 16 را منتشر کرده است، اکنون نسخه پرو این خانواده را در شبکه اجتماعی ایکس به نمایش گذاشته است. در این تصویر آیفون 16 پرو در یک نسخه مشکی جذاب با عنوان تیتانیوم سیاه می بینید که در مدل های سری آیفون 15 پرو نیز موجود بود، اما دستگاه جدید کمی تیره تر به نظر می رسد.

رنگ های آیفون 16 پرو

مینگ چی کو، تحلیلگر اپل فاش کرد که مدل‌های آیفون 16 پرو در رنگ‌های مشکی، سفید یا نقره‌ای، خاکستری یا تیتانیوم طبیعی عرضه خواهند شد و نسخه صورتی یا رزگلد جایگزین نسخه آبی خواهد شد.

تصویر منتشر شده توسط دیکسون نسخه‌های سفید، مشکی و خاکستری آیفون 16 پرو را نشان می‌دهد، اما اشاره‌ای به نسخه رزگلد نیست. با توجه به اینکه رزگلد یک گزینه رنگ کاملاً جدید است، به نظر می رسد اپل هنوز جزئیات را نهایی نکرده است.

اگرچه تفاوت قابل توجهی در طراحی پنل پشتی و ماژول دوربین دستگاه نسبت به آیفون 15 پرو مکس وجود ندارد، اما طبق برخی شایعات، اپل از فرآیند بهبود یافته ای برای رنگ آمیزی تیتانیوم استفاده خواهد کرد که باعث می شود آیفون 15 پرو مکس شود. سری درخشان تر از نسل قبلی به نظر می رسد. همچنین در برابر خراش مقاومت بیشتری دارد.

اپل خانواده آیفون 16 را در ماه سپتامبر معرفی خواهد کرد. در حالی که فروش آن در برخی بازارها مانند چین کاهش یافته است، اما برگ برنده اپل می تواند Apple Intelligence باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=312049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.