افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

حجم تجارت در گمرک خوی از مرز 115 میلیون دلار گذشت – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 311427
حجم تجارت در گمرک خوی از مرز 115 میلیون دلار گذشت – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت چاوشی در این زمینه گفت: در این مدت ۱۷۴ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات از گمرکات خوی و رازی در مرز ایران و ترکیه صادر شد که از نظر وزنی این میزان صادرات نسبت به سال گذشته بیش از 2 برابر افزایش یافته است. وی ادامه داد: نسبت کالاهای […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت چاوشی در این زمینه گفت: در این مدت ۱۷۴ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات از گمرکات خوی و رازی در مرز ایران و ترکیه صادر شد که از نظر وزنی این میزان صادرات نسبت به سال گذشته بیش از 2 برابر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: نسبت کالاهای صادراتی از این گمرک در چهار ماهه پایانی سال جاری ۱۹ هزار و ۲۰۰ تن انواع کالا به ارزش ۹ میلیون دلار بوده که از نظر وزنی ۱۰۰ درصد و از نظر ارزشی بیش از سه برابر افزایش داشته است. . نسبت به مدت مشابه سال گذشته.

چاوشی در این مدت از صادرات انواع مواد معدنی و محصولات کشاورزی و صنعتی از واحدهای صنعتی آذربایجان غربی خبر داد.

مدیر گمرک رازی همچنین به نسبت صادرات کالای گمرک ریلی رازی اشاره کرد و گفت: در چهار ماهه گذشته امسال 139 هزار تن کالا به ارزش 68 میلیون دلار از طریق گمرک ریلی رازی 2 و نیم به خارج از کشور صادر شده است. بار. و مقدار بیش از چهار برابر افزایش را نشان می دهد.

وی همچنین از سه برابر شدن ارزش ترانزیت ریلی از مقصد گمرک رازی خبر داد و اظهار داشت: در این مدت 92 هزار تن کالا به ارزش 57 میلیون دلار از این مبدا ترانزیت شده که این رقم نیز در وزن 5 ضرب شده است.

خدادوست رئیس گمرک رازی تخته خرده چوب، ورق فولادی، مواد شوینده، خمیر چوب و کاغذ را مهمترین اقلام و کالاهای ترانزیتی از مرز رازی در این مدت اعلام کرد و گفت: در 4 ماهه گذشته سال جاری 80 مورد درصد محصولات صادراتی از گمرک خوی محصولات واحدهای تولیدی آذربایجان غربی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=311427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.