افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

دولت 3 روز عزای عمومی اعلام کرد

  • کد خبر : 309385
دولت 3 روز عزای عمومی اعلام کرد

به گزارش بازار، در پی شهادت سردار مجاهد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، دولت جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای سه روز عزای عمومی اعلام کرد. متن آگهی به شرح زیر است: نام خدای مهربان«کسانی که ایمان آوردند و هجرت کردند و با مال و جان خود در راه […]

به گزارش بازار، در پی شهادت سردار مجاهد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، دولت جمهوری اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

متن آگهی به شرح زیر است:

نام خدای مهربان
«کسانی که ایمان آوردند و هجرت کردند و با مال و جان خود در راه خدا جهاد کردند، نزد خدا جایگاهی بزرگتر دارند و آنان رستگارانند».

شهادت سردار مجاهد دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امت اسلامی، حامیان مکتب مقاومت و همه آزادگان جهان را در اندوه فرو برد. این قتل برگ دیگری بر فهرست ننگین جنایات فرقه جنایتکار و غاصب صهیونیستی افزود.

دولت جمهوری اسلامی ایران میهمانان رسمی و دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران را که در مراسم تحلیف رئیس جمهور شرکت کرده بودند با این اقدام وحشیانه که با اهدافی مشخص در ابتدای دولت وحدت ملی و نقض آن انجام شد مورد حمله قرار داده است. تمامی اصول و موازین بشردوستانه و حقوق بین الملل آن را محکوم کرده و آن را نشانه آشکار دیگری از شخصیت تروریستی رژیم صهیونیستی و مصون بودن هیچ نقطه ای از کره زمین از شر این غده فاسد و اصلاح ناپذیر می دانند.

دولت جمهوری اسلامی ایران شهادت مجاهد و رهبر کبیر جبهه مقاومت جناب آقای اسماعیل هنیه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران، غیور و غیور تسلیت عرض می نماید. مردم مظلوم . فلسطین و کل امت اسلامی و محور مقاومت، همه دولت‌های مستقل و شخصیت‌های شریف و آزاداندیش، باند جنایتکار حاکم بر سرزمین‌های اشغالی را می‌خوانند.

دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم و مقاوم فلسطین و بازماندگان شهید هنیه، روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 19 تا 12 مرداد ماه 1403 در سراسر ایران عزای عمومی اعلام می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=309385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.