افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

«تیم ملی» از همه تیم های یورو جام بزرگتر است!

  • کد خبر : 306537
«تیم ملی» از همه تیم های یورو جام بزرگتر است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنچه در عمل مشاهده می شود دعوت از بازیکنان به اصطلاح قدیمی به غلظت های مختلف تیم های ملی است. البته در این بین بازیکنان جوان و چند بازی محدود به میدان رفتند، اما در بازی با ازبکستان همچنان انتقاداتی درباره سن بازیکنان تیم ملی وجود داشت. این یک عدد است […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنچه در عمل مشاهده می شود دعوت از بازیکنان به اصطلاح قدیمی به غلظت های مختلف تیم های ملی است. البته در این بین بازیکنان جوان و چند بازی محدود به میدان رفتند، اما در بازی با ازبکستان همچنان انتقاداتی درباره سن بازیکنان تیم ملی وجود داشت. این یک عدد است و در فوتبال مدرن جایی ندارد. اکنون آمادگی جسمانی اهمیت بیشتری دارد. در زمان ما همه چیز تحت فشار جنگ بود و مثل الان نبود که علم تغذیه و علم ورزش به ما کمک می کند کریستیانو رونالدو را در این سن داشته باشیم. بازیکنانی مثل حاج صفی داریم که بهترین بازی پاور لیگ یونان را دارد. جوانان تولید نمی شوند و این باید در تیم های پایه و در تیم های باشگاهی اتفاق بیفتد. وقتی یک بازیکن 24 ساله به تیم ملی ژاپن دعوت می شود، حداقل 30 تجربه بازی داخلی دارد و اگر آریا یوسفی این تجربه را داشت، آن اشتباه کودکانه را مرتکب نمی شد. به همین دلیل است که باید نتیجه‌گرا باشیم، تهاجمی بازی کنیم و نسل‌های جدیدی خلق کنیم.”

اما اگر میانگین سنی تیم ملی در دیدار گذشته مقابل ازبکستان که مهم ترین بازی ما در این مرحله از مقدماتی جام جهانی بود را در نظر بگیریم، هیچ امتیاز مثبتی وجود ندارد. میانگین سنی 14 بازیکنی که مقابل ازبکستان بازی کردند 29 سال و 5 ماه بود. این آمار زمانی ناامید کننده تر به نظر می رسد که بدانیم از 14 بازیکنی که سه شنبه شب مقابل ازبکستان بازی کردند، 10 بازیکن 30 ساله یا بیشتر هستند. این در حالی است که شواهد نشان می دهد سرمربی تیم ملی با حداقل تغییرات تیم را برای مرحله نهایی جام جهانی آماده می کند و این یعنی پیر شدن تیم ملی. این روزها که رقابت های اروپایی آغاز شده است، نگاهی به میانگین سنی 24 تیم شرکت کننده در این مسابقات نشان می دهد که تیم ایران از همه آنها بزرگتر است. طبق گزارش ترانسفر مارکت، مسن ترین تیم حاضر در جام ملت های اروپا، آلمان میزبان است که میانگین سنی آن 528.5 سال است. بعد از آلمان، اسکاتلند قرار دارد که میانگین آن 28.3 سال است. از سوی دیگر جوان ترین تیم یورو 2024 تیم جمهوری چک با میانگین 28.3 سال سن است.

میانگین سنی تیم ایران و پنج تیم قدیمی قهرمانی اروپا

ایران 29.5 سال
آلمان 28.5 سال
اسکاتلند 28.3 سال
لهستان 27.8 سال

دانمارک 27.7 سال
کرواسی 27.7 سال

251 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=306537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.