افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

عکس/ دختر 7 ساله پس از 9 سال ربوده شدن پیدا شد!

  • کد خبر : 288853
عکس/ دختر 7 ساله پس از 9 سال ربوده شدن پیدا شد!

دختر 16 ساله ای که در کودکی با بستنی ربوده شده بود بالاخره خانواده واقعی خود را پیدا کرد. به گزارش سرویس سرگرمی و آموزش صبح، کپی دیجیتالی پوستر یک دختر ناپدید شده، یک دختر نوجوان را به خانواده واقعی خود رساند. پوجا که اکنون 16 سال دارد پس از 9 سال به خانواده اش […]







دختر 16 ساله ای که در کودکی با بستنی ربوده شده بود بالاخره خانواده واقعی خود را پیدا کرد.





به گزارش سرویس سرگرمی و آموزش صبح، کپی دیجیتالی پوستر یک دختر ناپدید شده، یک دختر نوجوان را به خانواده واقعی خود رساند. پوجا که اکنون 16 سال دارد پس از 9 سال به خانواده اش پیوست. در 22 ژانویه 2013، پوجا با برادرش در بمبئی به مدرسه رفته بود. در همان روز فردی به نام «هنری ژوزف د سوزا» با فریب این کودک با بستنی او را ربود.

هنری که اکنون توسط پلیس بازداشت شده است به پلیس گفت که او و همسرش در آن زمان فرزندی نداشتند. پس از ربودن پوجا، هنری او را به ایالت کارناتاکا فرستاد و در آنجا مطمئن شد که هیچ کس نمی تواند دختر را شناسایی کند. نام پوجا نیز به «آنی» تغییر یافت. بعدها که این زوج صاحب فرزند شدند، این دختر را پیش خود آوردند و مشخص شد که در این سال ها با پوجا بدرفتاری کرده اند و او تمام کارهای خانه را برای زن و شوهر انجام می دهد.

او با وجود اینکه چند صد متر دورتر از زادگاهش زندگی می کرد، می گوید هیچ خاطره ای از خانواده اش ندارد. او می گوید روزی که هنری به دلیل مصرف الکل از تعادل خارج شده بود، به او گفت که او دختر واقعی او نیست و این سرنخی بود که پوجا به دنبال خانواده اصلی اش باشد. او و دوستش در اینترنت به دنبال پوجا گم شده گشتند و سرانجام پوستری از پوجا گم شده برای سال 2013 پیدا کردند.

به سرقت رفته

این پوستر دارای 5 شماره تلفن بود که 4 شماره آن از سرویس خارج شده بود. اما خوشبختانه شماره ای که هنوز فعال بود متعلق به همسایه پوجا، رفیق بود. پوجا با این شماره تماس گرفت و رفیق بعداً در یک تماس ویدیویی پوجا را شناخت. رفیق همچنین یک تماس ویدیویی بین پوجا و مادرش ترتیب داد.

بعداً با هماهنگی های انجام شده، پلیس محلی هند این دختر را به خانواده اش بازگرداند. این در حالی است که پوجا در سال های دوری از خانواده پدرش را از دست داد. بر اساس اعلام پلیس هند، هنری که به اتهام کودک ربایی دستگیر شده بود باید در دادگاه محاکمه شود. همسرش نیز با اتهاماتی مواجه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران







لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=288853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.