افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

ستاد کل نیروهای مسلح اطلاعیه ای صادر کرد – تابناک

  • کد خبر : 283400

به گزارش «تابناک»، متن این بیانیه به این شرح است: پس از گذشت سی و پنج سال از رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، راه، آرمان‌ها و یاد آن مرد بزرگ همچنان در راه است. الگو و الهام بخش مردم آزاد جهان.با تکیه بر ایمان و اعتقاد و اراده ملت مسلمان ایران […]

به گزارش «تابناک»، متن این بیانیه به این شرح است: پس از گذشت سی و پنج سال از رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، راه، آرمان‌ها و یاد آن مرد بزرگ همچنان در راه است. الگو و الهام بخش مردم آزاد جهان.
با تکیه بر ایمان و اعتقاد و اراده ملت مسلمان ایران و آگاهی بخشیدن به توطئه های نظام سلطه جهانی به ویژه آمریکا و جنایات رژیم ستم شاهی و امید بخشی به مردم امام بزرگوار در آینده با تشکیل حکومت اسلامی فضایی را ایجاد کردند که همه توده ها خواهان پایان دادن به ظلم و ستم بودند.
امروز به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی همچون شهدای پانزدهم خرداد 1342 به بعد، بر اساس اصل مترقی اسلام بر سربلندی، پیشرفت و عزت ملت ایران افزوده می شود. فقاهت برخاسته از اندیشه ناب و خلاق اسلام، امام امت و جانشین عادل ایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای است که به واسطه ایشان الگویی مناسب برای اداره جوامع بشری و تأمین دنیا و ماورای آن پدید آورده است. شادی برای سایر ملل نیز وی به کشورهای استکباری سفر کرده و شاهد جوانان شیفته مکتب و آرمان های خمینی کبیر (ره) و جانشین وی در اروپا و آمریکا بوده است.

کانون های مقاومتی که امام عزیزمان پایه گذاری کردند. با لمس رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای به درختی تنومند و سربلند تبدیل شده و در قلب نظام به ثمر نشسته است. اکنون ندای مقاومت ضد استکباری از دورترین سرزمین ها به گوش می رسد، این اقتدار باعث تغییر در هندسه محاسباتی قدرت های جهانی شده و تفسیری روشن از پیش بینی تاریخی و الهی امام خمینی (ره) از اردیبهشت ماه است. اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح کرد.
ستاد کل نیروهای مسلح با گرامیداشت یاد، نام و آرمان های امام (ره) و اعلام آمادگی برای دفاع قاطعانه از آرمان های انقلاب و ائمه انقلاب اسلامی در هر زمان و مکان، چهاردهم و پانزدهم خرداد، روز بزرگ وفاداری مجدد امت به امام راحل و ولی فقیه است. فرمان مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای از همه اقشار ایران دعوت می کند تا با شور و شکوه در مراسم بزرگداشت سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تأکید بر اطاعت بی منت از ولایت فقیه شرکت کنند. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=283400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.