افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

بیرانوند: این جامی که بردیم جام افتخار بود/ اسماعیلی فر: گل محمدی فدای قهرمانی پرسپولیس شد/ آل کثیر: بازی امشب یک لحظه برایش سخت بود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 282883
بیرانوند: این جامی که بردیم جام افتخار بود/ اسماعیلی فر: گل محمدی فدای قهرمانی پرسپولیس شد/ آل کثیر: بازی امشب یک لحظه برایش سخت بود – پرسپولیس نیوز

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این جامی که امروز بردیم جام افتخار بود. دانیال اسماعیلی فر پس از قهرمانی پرسپولیس گفت: از همه پیشکسوتان و کسانی که ما را حمایت کردند تشکر می کنم و به ویژه به یک نفر که امروز جایش خالی است و آن یحیی گل محمدی است تبریک می گویم. […]

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این جامی که امروز بردیم جام افتخار بود.

دانیال اسماعیلی فر پس از قهرمانی پرسپولیس گفت: از همه پیشکسوتان و کسانی که ما را حمایت کردند تشکر می کنم و به ویژه به یک نفر که امروز جایش خالی است و آن یحیی گل محمدی است تبریک می گویم. جای او به عنوان یکی از پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال ایران پیش ما خالی است. همه ما برای قهرمانی تلاش کردیم اما هیچکس به اندازه گل محمدی فداکاری نکرد. ماندن همیشه فداکاری نیست. گاهی می رود و وقتی می رود قهرمان ما می شود. این را هم بگویم که پرسپولیس هرگز برای قهرمانی نمی جنگد، بلکه برای حفظ آن می جنگد.

سروش رفیعی: انگیزه تیم خوب استقلال بودیم

سروش رفیعی گفت: به هوادارانمان تبریک می گوییم و به تیم بزرگ و خوب استقلال هم تبریک می گوییم. این را از ته دل می گویم. اگر امروز به خاطر رقابت با یک تیم خوب استقلال قهرمان شدیم، به لطف آنها انگیزه داریم. قطعا جای آقایان یحیی و کریم خالی است و آنها هم سهمی در این قهرمانی دارند.

گلسیانی: برای بازی امشب ریسک کردم

گلسیانی زننده گل قهرمانی پرسپولیس گفت: مصدومیت داشتم اما امشب باید به پرسپولیس کمک می کردم. مهم این است که امشب با این مصدومیت ریسک کردم اما خیلی خوشحالم که آنچه می خواستیم اتفاق افتاد. پرسپولیس تیم شماره یک است.

بیرانوند: خدا را شکر پرسپولیس دشمن امشب حال خوشی نداشت.

بیرانوند دروازه بان سرخپوشان گفت: به هواداران عزیز پرسپولیس تبریک می گویم و خدا را شکر می کنم که پرسپولیسی است. چقدر دل این مردم و هواداران پاک است و چقدر به برد عادت کردند و امروز دشمن خوشحال نشد. اگر امروز این سرگرمی نبود، نمی شد این مس را به دست آورد. این بازی افتخار داشت. همه با افتخار بازی کردند. این جامی که الان در دست پرسپولیس است جامی با افتخار است چون همه تیم ها افتخار داشتند و زحمت کشیدند. قسم خوردم با وحید امیری قهرمان می شویم. به پسرم که 14 سال دارد و با پرسپولیس 14 قهرمانی کسب کرده است تبریک می گویم.

امیری: هواداران امسال خیلی متحمل شدند

وحید امیری گفت: جا دارد از اصحاب رسانه که سنگ تمام گذاشتند و لیگ را به بهترین نحو پوشش دادند تشکر ویژه ای کرد. هواداران تیم خیلی متحمل شدند و فراز و نشیب های زیادی داشتیم، اما در نهایت به آنچه شایسته بودیم رسیدیم. امیدوارم هواداران از این قهرمانی لذت ببرند و این یک هدیه باورنکردنی برای آنها بود.

وی درباره آینده خود با پرسپولیس تصریح کرد: صحبتی که با باشگاه داشتیم این بود که شرایط حساسی بود و تصمیم گرفتیم بعد از بازی ها درباره قرارداد صحبت کنیم. اگر شایسته باشیم، هر تصمیمی که باشگاه بگیرد می مانیم و اطاعت می کنیم.

بنده خدا لو: 85 دقیقه حرص خوردیم

محمد خدابندلو پس از کسب عنوان قهرمانی گفت: 85 دقیقه حرص خوردیم. خیلی سخت بود و توانستیم قهرمانی را به مردم تقدیم کنیم. از حضور در سکوهای پرسپولیس بسیار خوشحال شدم. در سخت ترین شرایط وارد پرسپولیس شدم. امیدوارم بهترین اتفاقات برای تیمم بیفتد.

آل کثیر: بازی امشب برای یک لحظه سخت بود

مهاجم آل کثیر پرسپولیس گفت: بازی خیلی سختی بود، یک لحظه سخت بود. استرس زیادی داشتیم. خدا را شکر که قهرمان شدیم و شرمنده مردم نشدیم. طبیعی است که مس رفسنجان بهترین بازی خود را انجام دهد اما ما با گل گلسیانی پیروز شدیم. دست هواداران درد نکنه و بهشون تبریک میگم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=282883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.