افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

ربودن یک جوان به مبلغ 50 میلیارد تومان – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 279778
ربودن یک جوان به مبلغ 50 میلیارد تومان – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی پور گودرزی افزود: چندی پیش زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرد و گفت: سه روز پیش از زادگاه خود وارد تهران شدیم. همسرم که نیما نام دارد برای دیدن برادرش از خانه خارج شد اما دیگر برنگشت و تلفن همراهش خاموش بود. […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی پور گودرزی افزود: چندی پیش زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرد و گفت: سه روز پیش از زادگاه خود وارد تهران شدیم. همسرم که نیما نام دارد برای دیدن برادرش از خانه خارج شد اما دیگر برنگشت و تلفن همراهش خاموش بود. ساعتی پیش شماره ناشناس با موبایل من تماس گرفت و مدعی شد همسرم را ربوده و برای آزادی او تهدید به قتل شده است. قرقاول وی درخواست 500 میلیارد ریال کرد.

وی ادامه داد: تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم آگاهی وارد عمل شدند و با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند نیما قبل از عیادت با برادرش برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان رسول اکرم (ص) مراجعه کرده و تلفن همراهش خاموش شده است.

وی افزود: تیم جنایی در مرحله بعدی راهی محل مورد نظر شدند و با بررسی دوربین های مداربسته اطراف بیمارستان متوجه شدند که 3 مرد جوان با یک دستگاه خودرو پژو 405 ناگهان مقابل پای نیما ایستاده و قصد ربودن وی را دارند. ضربه زدن به او وی به عنوان یکی از متهمان معرفی شد.

سردار گودرزی ادامه داد: بررسی های بیشتر حاکی از آن بود که نیما با آدم ربایان اختلافات مالی گسترده ای داشته و آنها دوست مشترکی دارند که از درگیری آنها باخبر است. از سوی دیگر با اندازه گیری های فنی مشخص شد که خودروی پژو 405 در محور خاش به سمت زاهدان حرکت کرده است.

وی گفت: در این شعبه تحقیقات، کارآگاهان به دوست مشترک نیما و آدم ربایان مراجعه کردند. وی به تیم تحقیق گفت: نیما برای رفع مشکلات مالی که با آدم ربایان داشت، قرار بود 50 میلیارد ریال بپردازد. قرقاول به حسابش واریز کند، اما این کار را نکرد و وقتی 3 جوان از دریافت پول ناامید شدند، اقدام به آدم ربایی کردند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات جنایی وقتی متوجه شدند پلیس قصد دستگیری آنها را دارد، گروگان ها را بدون دریافت پول آزاد کردند و هر کدام از آنها به سمتی که نیما وارد شد، متواری شدند. سلامتی.”

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: پس از آزادی گروگان ها، تحقیقات تیم کارآگاه اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای دستگیری 3 آدم ربا ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=279778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.