افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

مرجان الاشفعلیان بازیگر سریال آسفالت جنگل کیست؟

  • کد خبر : 276919
مرجان الاشفعلیان بازیگر سریال آسفالت جنگل کیست؟

به گزارش صبح تایم، مرجان الحاجیان اولین تجربه خود را در عرصه بازیگری تئاتر با ایفای نقش در نمایشی با عنوان «و خدا مرا فراموش کرد» به دست آورد. او سابقه بازی در سریال جنگل آسفالت، سیاوش و فیلم هایی چون مغزهای زنگ زده کوچک و درد خفیف را در کارنامه هنری خود دارد. مرجان […]

به گزارش صبح تایم، مرجان الحاجیان اولین تجربه خود را در عرصه بازیگری تئاتر با ایفای نقش در نمایشی با عنوان «و خدا مرا فراموش کرد» به دست آورد.

او سابقه بازی در سریال جنگل آسفالت، سیاوش و فیلم هایی چون مغزهای زنگ زده کوچک و درد خفیف را در کارنامه هنری خود دارد.

مرجان الماجیان متولد 5 مهر 1366 در تهران بازیگر است. او بدون تجربه وارد عرصه هنر شد. او از کلاس های بازیگری و تئاتر شروع کرد اما با حضور در اولین تجربه اش در فیلمی به کارگردانی هومن سیدی شناخته شد.

ازدواج

مرجان تاسیان هنوز مجرد و مجرد است.

آغاز فعالیت هنری

با اینکه کارمند بود به دلیل علاقه به بازیگری در سال 1393 کار خود را رها کرد و در کلاس های هومان سیدی بازیگر و کارگردان موفق این روزها شرکت کرد.

از تئاتر شروع کرد

در فروردین ۱۳۹۵ با نمایش «و خدا مرا فراموش کرده» نوشته هومان سیدی و کارگردانی هامون سیدی برادر هومان اولین تجربه بازیگری خود را در تئاتر کسب کرد.

اولین تجربه جلوی دوربین

او در سال 1375 توانست در نقش معروف فیلم مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومان سیدی بازی کند که فروش گیشه این فیلم در سال 97 به 12.7 میلیارد تومان رسید.

خانم تماییان می گوید: آقای سیدی نگاه خوبی به بازی من داشت و بازی من را دوست داشت، به همین دلیل به من اعتماد کرد و نقش را به من سپرد.

برای این نقش تست دادم و قبول شدم و فیلمنامه را خواندم و به این گروه پیوستم.

تجربه بازی با محمدزاده

بازی مقابل نوید محمدزاده فوق العاده سخت اما لذت بخش بود. نوید با بازی خود کمک زیادی به طرف مقابل می کند و حس لازم را به بازیگر منتقل می کند.

خیلی خوش شانس بودم که اولین حضورم در فیلم هومان سیدی را در کنار نوید محمدزاده تجربه کردم. من اول عصبی بودم، اما وقتی مهارت آنها را دیدم، نقش را راحت‌تر بازی کردم.

حضور در یک فیلم کوتاه

این بازیگر در تجربیات جدید خود توانست در پاییز 1396 به کارگردانی و نویسندگی مژده مجیدی همبازی فیلم کوتاه نقش اول را بازی کند.

با سیدی مشورت کنید

خانم تسبیان در حین بازی در فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» با دو پیشنهاد سینمایی مواجه شد اما پس از اکران این فیلم ترجیح داد پروژه جدیدی را بپذیرد. او می گوید برای انتخاب نقش های جدید حتما از توصیه های هومن سیدی استفاده خواهد کرد.

منبع: اقتصاد 100




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=276919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.