افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

آخرین اخبار و اتفاقات پرسپولیس/ پیشنهاد عالی برای فرش قرمز – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 27673
آخرین اخبار و اتفاقات پرسپولیس/ پیشنهاد عالی برای فرش قرمز – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره تاثیرگذاری خود در دوران حضورش در این باشگاه گفت: امروز ۶۲ ساله شدم. من بسکتبال بازی می کردم اما از سال 63 تا 84 مربی باشگاه بسکتبال پرسپولیس بودم. من از سال 85 تا 87 مدیرعامل باشگاه هما و از سال 1374 تا 1377 مدیرعامل […]

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره تاثیرگذاری خود در دوران حضورش در این باشگاه گفت: امروز ۶۲ ساله شدم. من بسکتبال بازی می کردم اما از سال 63 تا 84 مربی باشگاه بسکتبال پرسپولیس بودم. من از سال 85 تا 87 مدیرعامل باشگاه هما و از سال 1374 تا 1377 مدیرعامل سایپا بودم.

وی با تاکید بر خروج از هیات مدیره باشگاه و ادامه فعالیت خود به عنوان مدیرعامل خاطرنشان کرد: نه تنها مربی و بازیکنان در قهرمانی تیم نقش دارند، بلکه همه اعضا درگیر هستند. از اعضای قبلی هیات مدیره و اعضای جدید تشکر می کنم. شاید تا امروز در جلسه هیات مدیره موردی را مطرح نکردم که با مخالفت مواجه شد. هیئت مدیره درگیر و کاملاً تأثیرگذار است. ما پنج نفر هستیم، اما هیچ وقت رای فردی نداشته ایم. گفتم اجازه بدهید از هیئت مدیره خارج شوم اما با همان 5 نفر ادامه دهم. به هر حال من مجری مصوبات هیات مدیره هستم. آنها با این امر موافقت کردند. هر چه بیشتر طوفان فکری داشته باشید، موثرتر است.

ای دربار: اظهارات رئیس سازمان خصوصی سازی مبنی بر پرداخت مساوی به استقلال و پرسپولیس یادآور شد: 7.8 میلیارد سهم کمتر فروختیم زیرا کمتر از 10 درصد سهام را فروختیم اما استقلال 10 درصد سهام خود را فروخت. مثلاً سهام ما 351 میلیارد تومان یا استقلال 359 میلیارد بود. اگر امروز پرسپولیسی ها کنار ما هستند یکی از دلایل آن علاقه آنها به تیم است.

وی با حضور در برنامه “ورزش و مردم” در پاسخ به اینکه بازیکن پرسپولیس پیشنهاد خارجی رسمی دارد، تاکید کرد: مهدی ترابی تنها بازیکنی است که پیشنهاد قابل توجهی دارد که ارزش مالی چندین برابر فعلی دارد. یکی این باشگاه حاشیه خلیج فارس بر حضور او اصرار دارد اما ترابی ترجیح داد در پرسپولیس بماند.

درویش خاطرنشان کرد: بیرانوند به دلیل مسائلی قراردادش را فسخ کرد تا بتوانیم مشکل او را حل کنیم. او درخواستی از پرسپولیس داشت و باشگاه هم به او حق می داد اما از طرف دیگری به بیرانوند فشار می آمد و باید هر چه زودتر آن بدهی را پرداخت می کرد. به هر حال او این تصمیم را گرفت و در نهایت به خانه اش بازگشت. در مصاحبه ای که قبل از حضور بیرانوند در باشگاه داشتم، دیدید که هرکسی می پرسد رفته، من می گویم جایی نرفته، خانه اش اینجاست و هست. به جایی نمی رسد قانون می گفت بیرانوند نمی تواند آن فسخ را اجرا کند، اما قرارداد باطل بود و مجبور شدیم قرارداد جدیدی بنویسیم. ما همچنین پیش نویس قرارداد جدیدی را تنظیم کردیم. از روز اول به وکیل بیرانوند گفتیم سقف قرارداد ما برای سال آینده 15 میلیارد تومان است. او هم امضا کرد. یک نکته را بگویم که شاید جالب باشد وقتی بیرانوند قرارداد را خواند و دید که مبلغ می تواند کمتر از پارسال باشد، نمونه اش را در باشگاه های دیگر دیدید اما در پرسپولیس نه. امسال طبق قانون می توان برای هر قرارداد حداکثر 20 درصد اختیار گذاشت اما در قرارداد سال گذشته چندین گزینه دیگر وجود داشت. در مورد سایر باشگاه ها هم در رسانه ها بازتاب زیادی منتشر شده است که طرف قرارداد 11 میلیاردی و 15 میلیارد آپشن داشت اما برای بیرانوند اینطور نبود و کل گزینه های آنها 4.5 میلیارد بود.

درویش درباره قهرمانی های پرسپولیس در فصل گذشته ادامه داد: ای کاش قهرمان نمی شدیم چون باید 50-60 میلیارد به عنوان پاداش پرداخت کنیم. نمی خواهم از کشورهای دیگر نام ببرم، فقط می خواهم بگویم کشورهای خیلی کوچکتر به تیم قهرمان پاداش می دهند، اما مسئولان سازمان لیگ می گویند ما چیزی تحت عنوان پاداش قهرمانی ندادیم. ما کاری به هم نداریم.

درویش درباره آخرین وضعیت تبلیغات محیطی و درآمد باشگاه ها گفت: ما همچنان در حال مبارزه با این موضوع هستیم و همه درگیر آن هستیم. در بخشنامه جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص حقوق پخش نیز آمده است که در صورت مشخص نبودن قرارداد حق پخش و مشخص نبودن مبلغ دریافتی، مجوز حرفه ای صادر نمی شود.

وی با اذعان به عملکرد اسپانسر پرسپولیس گفت: خیلی خوب است. آنها همیشه قبل از موعد مقرر پرداخت می کنند. آنها همه را قبل از تعهدات خود انجام داده اند. دو قسط قبلی که باید به رادوشوویچ می پرداختیم از طریق یکی از همین بانک ها که اسپانسر مالی باشگاه است انجام شد.

درویش افزود: دلایل همه موفقیت هاست می بینم آنها بازیکنان تیم هستند. من هرگز احساس نکردم که من سرمربی هستم و آنها بازیکن هستند! بازیکنان با مشکلی که برای بیرانوند پیش آمد همدردی کردند و با من در میان گذاشتند. می دانم که هر کدام از آنها حتی قراردادی هم نداشتند. همه بازیکنانی که قرارداد نداشتند آمدند و امضا کردند. ما همچنین سه بازیکن برجسته خریدیم.

وی درباره پرونده های مفتوح پرسپولیس در فیفا تصریح کرد: اگر رای مربوط به یورگن لوکادیا سیاسی نشود قطعا به نفع ما خواهد بود.

درویش درباره روند جذب بازیکنان خارجی تاکید کرد: این موضوع فنی است و با انتخاب مربی است. بحث جذب مهاجمان خارجی نیست. شاید این آقا پریرا خوب است اما شاید نتوانم در این فضا و فضا بازی کنم. به عنوان مثال، هیچ کس فکر نمی کرد که لوکادیا خوب است، اما پس از چهار هفته آنها شروع به تحسین او کردند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره احتمال حضور سعید عزت الهی تاکید کرد: تاکنون صحبتی نشده است. رضایت بده اگر بخواهند بدهند قطعا باشگاه پرسپولیس حاضر است مبلغ رضایتنامه را پرداخت کند.

وی علت جدایی آل کثیر را تشریح کرد و گفت: از سال گذشته سعی کردیم در قراردادها سقف داشته باشیم. یو می توان میدانم حاضر بودند 10-15 میلیارد تومان بیشتر به چند بازیکن ما بدهند اما نرفتند. به آل کثیر هم گفتیم 13 الی 14 میلیارد تومان می دهیم اما او گفت رقم خیلی بالاتری دارم و من هم گفتم به خانواده اش ظلم نکن. بعضی ها پرسپولیس را دوست دارند و بحثی نیست اما در چنین مواقعی مشکلات فرق می کند.

درویش ادامه داد: مثلا به نظر من وحید امیری یکی از بی بدیل ترین فوتبالیست هاست. او از نظر اخلاق و تکنیک درجه یک است. وقتی بازیکنی با مشکل مواجه می شد به من می گفت وضعیتش را درست کنم. از آنجایی که او قبلا قراردادش را امضا کرده است، چیزی برای افزایش آن نمی گوید. یک الگو است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره نقش پولدار پولدار در امور فنی پرسپولیس گفت: جا دارد از شما تشکر کنم. او نزدیک به سی سال است که به پرسپولیس علاقه دارد. در سال 65 با آقای پروین رابطه داشت. چطور ممکنه کسی تا حالا می توان او توانست کمک کند و سپس در مسائل فنی مداخله کند. بیشتر به ساختار باشگاه کمک می کند. به عنوان مثال، سایت فیزیوتراپی تیم بسیار دور بود. او حدود 200 هزار یورو تجهیزات فیزیوتراپی خرید تا در ورزشگاه شهید کاظمی نصب کند. او توقعی جز سربلندی پرسپولیس ندارد.

درویش درباره احتمال جذب بازیکنان دیگر گفت: شاید یکی دو بازیکن اضافه شوند اما بزرگتر از اینها کسی نیست که در پرسپولیس باشد. باید از بازیکنان سال گذشته که برای فصل جدید کنار گذاشته شدند تشکر کنم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=27673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.