افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

مهلت «گانتس» برای «نتانیاهو» – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 267839
مهلت «گانتس» برای «نتانیاهو» – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اختلافات مقامات صهیونیستی و انتقاد از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد. در این رابطهتبدیل شود گانتزیکی از اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت: ما از 16 مهرماه با جنگ وجودی مواجه هستیم. کسانی که اکنون در کابینه اسرائیل با ترس رفتار می کنند […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، اختلافات مقامات صهیونیستی و انتقاد از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

در این رابطهتبدیل شود گانتزیکی از اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی گفت: ما از 16 مهرماه با جنگ وجودی مواجه هستیم. کسانی که اکنون در کابینه اسرائیل با ترس رفتار می کنند و همچنین برخی از سیاستمداران فقط به فکر خود هستند.

گانتز وی ادامه داد: تنها در صورتی در جنگ پیروز می شویم که استراتژی مشخص داشته باشیم. ما نیاز به تغییر فوری داریم. نتانیاهو باید بین تفرقه و وحدت و پیروزی یا فاجعه یکی را انتخاب کند.

ضرب را تعیین کرد عبارت وی برای نتانیاهو گفت: کابینه جنگ باید قبل از هشتم ژوئن استراتژی جدیدی را تعریف کند که بازگشت اسرای ما را تضمین کند و قدرت حاکم حماس را کاهش دهد. من تا 8 ژوئن به نتانیاهو فرصت می دهم تا استراتژی روشنی برای جنگ و پیامدهای آن تعریف کند. اگر نتانیاهو به این درخواست ها پاسخ ندهد، کابینه اضطراری را ترک خواهیم کرد.

همچنین گانتز وی نتانیاهو را تهدید کرد که در صورت ادامه روند فعلی، انتخابات زودهنگام در سرزمین های اشغالی برگزار خواهد شد.

وی افزود: ما باید اسرای خود را برگردانیم، قدرت حماس را کاهش دهیم، غزه را خلع سلاح کنیم و یک ائتلاف عربی-اروپایی برای مدیریت نوار غزه ایجاد کنیم. توافقنامه پیشنهادی اخیر متوازن است و قابل تغییر است. دشمن ما زیبا کردن و ما باید با آن تعامل داشته باشیم.

گانتز وی ادامه داد: اسرائیل در مسائل اقتصادی به ویژه در زمان جنگ اقدامات درستی انجام نداد. ما برای تحقق منافع اسرائیل اقدام می کنیم و هیچ چیزی را با وزیر جنگ هماهنگ نمی کنیم.

او اگرچه نشان داد که از نظر وحشیگری هیچ تفاوتی با نتانیاهو ندارد، اما گفت: این کار باید در تمام مناطق نوار غزه از جمله انجام شود. رافا بیایید اقدام کنیم. حماس از طریق گذرگاه رافا داشت قدرتش را باز می یافت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=267839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.