افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

تحویل حدود 12000 کلاس درس به دانش آموزان در ماه اکتبر

  • کد خبر : 258731
تحویل حدود 12000 کلاس درس به دانش آموزان در ماه اکتبر

به گزارش رکنا، حمیدرضا خانمحمدی به ماموریت ها و مسائل در حوزه نوسازی مدارس اشاره کرد و ادامه داد: جایگاه معلم جایی است که در آن تدریس می کند. هر چه مدرسه معماری منظم و خاصی داشته باشد، جایگاهی دارد آموزش و پرورش تقویت خواهد شد. ما معتقدیم جایی که بانک ها در تابستان خنک […]

به گزارش رکنا، حمیدرضا خانمحمدی به ماموریت ها و مسائل در حوزه نوسازی مدارس اشاره کرد و ادامه داد: جایگاه معلم جایی است که در آن تدریس می کند. هر چه مدرسه معماری منظم و خاصی داشته باشد، جایگاهی دارد آموزش و پرورش تقویت خواهد شد. ما معتقدیم جایی که بانک ها در تابستان خنک تر از مدارس، در زمستان گرمتر از مدارس و از نظر سیستم های معماری، بانک ها بهترین ساختمان ها و مدارس ضعیف ترین ساختمان ها را دارند، آن تمدن است. آن جریان، آن مردم، آن انقلاب و… رشد نمی کند. این یکی از مهمترین مواردی است که باید در مورد آن بحث شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: هر چه امکانات به آموزش و پرورش اختصاص داده شود مسیرهای دیگر نیز رشد می کند. اگر بخواهیم سوخت را کنترل کنیم و کشورمان را با محیط زیست سازگار کنیم راهش آموزش است. مسیر موفقیت از کوچه پس کوچه های مدرسه می گذرد. اما اگر مدرسه از نظر فیزیکی مناسب نباشد، هیچ اتفاقی نمی افتد. این مطالبه باید علنی شود تا فضاهای آموزشی متناسب با آنچه سند تحول تعیین کرده است، تبدیل به یک روند شود.

خانم محمدی با بیان اینکه حداقل 150 مدرسه داریم که معماری آنها منحصر به فرد است، تصریح کرد: اگر این امر احصاء شود، انتظارات مدیران نیز افزایش می یابد. نباید فکر کرد که مدرسه فقط یک ساختمان چهاردیواری با چند کلاس یکدست است.

وی با بیان اینکه در حال تکمیل مدارس از دور دوم سفرهای آقای احمدی نژاد تا کنون هستیم، گفت: مدارس آفتاب 12 سال بلاتکلیف بود و اکنون در حال تکمیل است. خیرین مهمترین رکن در ساخت مدارس هستند. وقتی خیرین می آیند می گویند پول و ارث خود را خرج مدرسه سازی می کنیم. یعنی مهم ترین مسئله کشور مدرسه و مدرسه سازی است.

معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه همه از خنده و شادی دانش آموزان خوشحال می شوند، گفت: علاوه بر این شأن و جایگاه مدرسه از نظر بدنی مهم است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در خصوص تعداد مدارسی که در سال جاری به آموزش و پرورش واگذار می شود، گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در دولت سیزدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام بود. این موضوع از سوی رئیس جمهور در ابتدای سال جاری در دیدار با واسطه ها مورد تاکید قرار گرفت. پیش بینی ما حدود 10 پروژه از 2000 پروژه فعال است 12 هزار کلاس درس با حضور رئیس جمهور ارائه شد دانش آموزان بده که شامل پروژه های آموزشی، آموزشی، ورزشی، آموزشی خواهد بود. این هدیه دولت به دانش آموزان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=258731

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.