افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

بیش از 60 درصد گردش مالی آذربایجان شرقی به حوزه صنعت و معدن تعلق دارد.

  • کد خبر : 25714
بیش از 60 درصد گردش مالی آذربایجان شرقی به حوزه صنعت و معدن تعلق دارد.

به گزارش بازار، امید اسماعیل ظفر رئیس کمیسیون معادن و فلزات اتاق بازرگانی تبریز در تشریح اولویت های این کمیسیون گفت: اولین جلسه این کمیسیون با حضور فعالان معدن و فلزات، اساتید دانشگاه برگزار شد. و نمایندگان از سازمان ها، زیرا خط مشی این کمیسیون متشکل از افراد متشکل و مجربی است که مشکلات این […]

به گزارش بازار، امید اسماعیل ظفر رئیس کمیسیون معادن و فلزات اتاق بازرگانی تبریز در تشریح اولویت های این کمیسیون گفت: اولین جلسه این کمیسیون با حضور فعالان معدن و فلزات، اساتید دانشگاه برگزار شد. و نمایندگان از سازمان ها، زیرا خط مشی این کمیسیون متشکل از افراد متشکل و مجربی است که مشکلات این صنعت را می دانند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 60 درصد گردش مالی استان مربوط به صنعت و معدن است، افزود: بر این اساس حل مشکلات این صنعت بسیار حائز اهمیت است و با تعامل و تفکر می توان آن مشکلات را حل کرد و اگر هیچ تعاملی وجود ندارد، هیچ اتفاق مثبتی بین بخش خصوصی و دولت رخ نخواهد داد.

وی تصریح کرد: تمرکز این کمیسیون حل مشکلات بخش خصوصی و انعکاس این مشکلات به مسئولان و برنامه ریزی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان به عنوان مجلس عالی بخش خصوصی است.

ظفر ادامه داد: حوزه معدن و فلزات در اقتصاد استان بسیار حائز اهمیت است اما متاسفانه تاکنون به معادن و فلزات استان توجه کافی نشده است و فعالان این دو بخش با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی همچنین تاکید کرد: با جدیت پیگیر موضوع و چالش های صنعت و معدن در شورای معدن استان و احیای جایگاه واقعی این شورا و همچنین ارزیابی مسائل مربوط به این بخش هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در اولین جلسه روسای دو کمیته این کمیسیون نیز مشخص شدند و با توجه به تجربیات و جایگاه جناب آقای سلیمان نوروزی; رئیس خانه معدن آذربایجان شرقی و کریم رحیمی؛ اعضای هیئت مدیره انجمن کلاف فولاد ایران به عنوان روسای دو کمیته معدن و فلزات معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=25714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.