افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

جزئیات حمله 3 مرد مسلح به 2 مرد در نازی آباد / 2 مرد برای دفاع از ناموس خود چاقو خوردند + فیلم

  • کد خبر : 256482
جزئیات حمله 3 مرد مسلح به 2 مرد در نازی آباد / 2 مرد برای دفاع از ناموس خود چاقو خوردند + فیلم

به گزارش خبرنگار رکنا، سرهنگ سعید راستی وی در بازسازی صحنه درگیری در نازی آباد تهران گفت: بامداد 10 فروردین 2 دختر در خیابان مدائن از کنار برادر 12 ساله خود عبور می کردند که 3 نفر این دختران را مورد آزار و اذیت قرار دادند. و افزود: پسر 12 ساله که همراه خواهرانش بود […]

به گزارش خبرنگار رکنا، سرهنگ سعید راستی وی در بازسازی صحنه درگیری در نازی آباد تهران گفت: بامداد 10 فروردین 2 دختر در خیابان مدائن از کنار برادر 12 ساله خود عبور می کردند که 3 نفر این دختران را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

و افزود: پسر 12 ساله که همراه خواهرانش بود به این اغتشاشات واکنش نشان داد و از خواهرانش دفاع کرد.

معاون عملیات سازمان پلیس آگاهی ادامه داد: این اراذل و اوباش با قمه و چاقو به دو برادر وی حمله می کنند. در همان زمان 2 مرد از مشاغل محلی با مشاهده این صحنه به این افراد گفتند که کودک مشکلی ندارد و چرا آنها را با چاقو تعقیب می کنند.

این گفتار باعث درگیری این افراد با قلدرها می شود.

وی افزود: این اراذل و اوباش با چاقو به این دو نفر حمله کردند و جراحات زیادی به آنها وارد کردند که خوشبختانه دو دختر و پسر نوجوان موفق به فرار از صحنه حادثه شدند.

معاون عملیات سازمان پلیس آگاهی ادامه داد: یکی از این قربانیان همچنان در بیمارستان بستری است و فرد دیگر پس از ده روز ترخیص شد.

سرهنگ راستی گفت: یکی از این افراد قلدر سطح یک است و در پرونده خود دچار مشکل و درگیری شده است. دو نفر دیگر هیچ مقدماتی نداشتند اما نداشتند.

وی در ادامه گفت: ظرف 48 ساعت این متهمان را دستگیر می کنیم و جنایات این افراد به سرعت مشخص می شود.

سخنان مصیبت دیده

مرد جوانی که توسط یکی از افراد مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود به رکنا گفت: سه مرد سوار بر خودرو در حال تمسخر زنی بودند که به همراه دختر و پسر 12 ساله اش در خیابان در حال تردد بودند. این پسر که غرور نوجوانی اش خدشه دار شده، پاسخ تمسخر آمیزی به آنها می دهد که باعث عصبانیت سه شرور می شود و آنها به سمت آنها می دوند. هنگام خروج از مغازه متوجه حمله به این زن و فرزندانش شدیم که دوستم دست فرد حامل چاقو را گرفت و از او خواست آرام شود و به او گفت: این یک بچه است، نگران نباش. من و دوستم با دو نفر از آنها صحبت می کردیم که نفر سوم به طرز عجیبی به ما حمله کرد و دوستم را هل داد و باعث درگیری بین ما شد.

وی در پاسخ به میزان جراحات وارده و نشان دادن محل ضربات، گفت: چندین ضربه به سینه ام زدند و همچنین با چاقو به قسمت های مختلف صورتم ضربه زدند. ریه هایم آنقدر کبود و پاره شده بود که داشتم خفه می شدم. 10 شب بستری بودم. دوست من که هنوز در بیمارستان است دیروز برای چندمین بار جراحی کرد و تاندونش پاره شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=256482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.