افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

فولاد با 6 امتیاز در لیگ برتر باقی می ماند

  • کد خبر : 255789
فولاد با 6 امتیاز در لیگ برتر باقی می ماند

فولاد سرمربی تیم فوتبال گفت: تیم ما با کسب 6 امتیاز از 4 بازی، 100 درصد در لیگ برتر باقی می ماند. خبرگزاری میزان – عبدالله ویسی پس از شکست دو بر صفر فولاد مقابل تراکتور گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما متأسفانه برخلاف جریان بازی به گل رسیدیم. تیم ما در انتهای […]

فولاد سرمربی تیم فوتبال گفت: تیم ما با کسب 6 امتیاز از 4 بازی، 100 درصد در لیگ برتر باقی می ماند.

خبرگزاری میزانعبدالله ویسی پس از شکست دو بر صفر فولاد مقابل تراکتور گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم اما متأسفانه برخلاف جریان بازی به گل رسیدیم. تیم ما در انتهای جدول است و مشکلات روحی و روانی و استرس زیادی دارد. در نیمه دوم با بچه ها صحبت کردیم و کار را خیلی خوب شروع کردیم، اما متأسفانه باز هم در جریان بازی به گل رسیدیم. سپس با 9 بازیکن ما، تراکتور بازی را کنترل کرد.

وی افزود: هنوز چهار بازی باقی مانده و به آینده امیدواریم. ما تمام تلاش خود را برای خروج از این وضعیت انجام خواهیم داد. پنج تیم تلاش می کنند سقوط نکنند و ما یکی از آنها هستیم. البته انجام آن به خوبی کافی نیست. حتی اگر بد بازی کنیم، باید پیروز شویم. در حال حاضر وضعیت خوبی نداریم. باید با ریکاوری روحی به مصاف استقلال برویم.

سرمربی فولاد تصریح کرد: 3 بازی آخر ما در اهواز خواهد بود. در آنجا باید تمام تلاشمان را برای برد انجام دهیم تا سقوط نکنیم.

ویسی درباره دلیل ضعف این تیم در توپ برای گل دوم گفت: ببینید در گل اول که این دروازه را بستیم تمام کرنرهای تراکتور از سمت راست فرستاده شد. علاوه بر این، کرنرهای گرفته شده از سمت چپ به نقطه پنالتی یا در تیرک دورتر ختم می شد. ما تمام تمرکزمان را گذاشته بودیم، اما آنها برعکس کردند. وقتی تیم استرس دارد و اینطور گل می زند، هواداران خجالت می کشند. شما باید تلاش خود را افزایش دهید. طرفداران همچنین بازخوردهایی را از بالا پیشنهاد می کنند که بازیکنان ما آن را درک کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بدترین روزهای زندگی خود را پشت سر می گذارد، گفت: آنچه در این مسابقه می خواستیم محقق نشد. روزهای سخت تر از این را داشتم. این زندگی ماست. هر بازی شرایط خاص خود را دارد. این روزهای سخت را قبلا دیده ام و دوباره خواهم دید، اما مطمئن باشید تیم ما با پیروزی که باید خیلی زود به آن برسیم، از این استرس خارج خواهد شد.

سرمربی فولاد ادامه داد: تمام تلاش خود را می کنیم تا در دیدارهای باقی مانده امتیازات لازم را کسب کنیم. احساس می کنم تیم ما با 6 امتیاز باقی می ماند و سعی می کنیم با تلاش و پشتکار این میزان امتیاز را کسب کنیم. تمام حمایت های خود را پشت سر تیم های خوزستانی قرار دهید تا اگر بتوانیم 3 تیم و اگر نه 2 تیم نگه داریم تا مردم ناراحت نشوند. خود بچه ها شرایط مردم را می بینند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=255789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.