افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

شناسایی ارواح شبانه یک آجرکار در شمال تهران

  • کد خبر : 245069
شناسایی ارواح شبانه یک آجرکار در شمال تهران

به گزارش رکنا؛ سرهنگ صادق زرونی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مطلبی سرقت از خانه پوشاک واقع در محله محمودیه تهران، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و در جریان آن با بررسی دوربین های مدار بسته تلویزیونی از محل سرقت، مشخص شد سرایدار ساختمان که شهروند […]

به گزارش رکنا؛ سرهنگ صادق زرونی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مطلبی سرقت از خانه پوشاک واقع در محله محمودیه تهران، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و در جریان آن با بررسی دوربین های مدار بسته تلویزیونی از محل سرقت، مشخص شد سرایدار ساختمان که شهروند کشور همسایه است، نیمه های شب با همدستی دو نفر دیگر وارد عمل شده و به سرقت لباس پرداخته است.

وی ادامه داد: بررسی های اولیه نشان داد متهمان از طریق فضای مجازی اقدام به فروش پوشاک و اجناس مسروقه و در این فضا تبلیغ می کردند. این نکته مقدمه دستگیری این افراد بود.

رئیس کلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: ماموران پس از کسب مجوزهای قضایی و به کارگیری روش های پلیسی در اقدامی غافلگیرکننده سرایدار ساختمان را دستگیر و پس از کشف اقلام مسروقه در اتاق سرایداری دو نفر دیگر را نیز شناسایی و دستگیر کردند. همدستان آن را انجام دادند

وی با اشاره به بازجویی از متهم گفت: متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف کرد. در ادامه پرونده برای این افراد آغاز و متهمان برای ادامه سیر مراحل کیفری به دادسرا معرفی شدند.

رئیس اول پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان به ویژه کسبه توصیه کرد: مغازه ها و انبارهای خود را به تجهیزات امنیتی از جمله دوربین های مدار بسته و دزدگیر ضد سرقت مجهز کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=245069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.